سلام
دختر من ۸ ماه ۲۹ روزش هست ، دیروز بهش یک قاشق کدو حلوایی دادم رو قفسه سینه اش دو تا جوش زده حالا نمیدونم این جوش از قبل بوده من ندیدم یا به خاطر کدو حلوایی هست،
امروز هم دوباره بهش یک قاشق دادم ممکنه حساسیت داشته باشه؟ علت شک من هم به خاطر اینکه همون روز ی ۶ تا شیرینی کره ای خوردم ،سوال بعدیم هم اینه چون تعداد جوش ها ۲ تا هست میشه بهش اعتنا نکرد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



2094
1401/10/15




