سلام.دکتر جانم
من از شهریورماه اصلاح سبک کردم دوره هام 24 روزه شده
چون کوتاه شد
ابان مدروکسی خوردم ولی قرص تموم نشده پریود شدم
ماه بعد رو دوفاستو ن باز همون24 شد
الان دوره هام بنظرتون کوتاه هست؟
باید چیکاررکنم
باز قرص بخورم یانه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



247
1401/10/15


