موز خوبه .سیب رنده کن بزار رنگش سیاه شه
اصلا غذای چرب و سرخ کردنی و شیرینیجان و شکر نبات و آبمیوه و میوه بجز موز و سیب اینا رو هیچ کدوم اینا رو نده بهش
اوآر اس هم درست کن بده ک بدنش کم آب نشه تبشم مرتب بگیر و اصلا از آب شیر نده آب جوشیده شده فقط و اینکه لبنیات اصلا ندی
بهترین غذا هم براش برنج کته با ماست پربیوتیک هست نهایت سینه مرغ براش کبابی کن ضعف نکنه بچه
باشه پس کته براش درست میکنم
پدی لاکت بگیر توی ماست بریز بده بخوره
شربت نئوزینک هم برای اسهال خوبه
دکترببرحتما
پسرمن اسهال شدچن روزاول نبردم دکتر
بعدبدترشدبردم بستری هم کردم
عفونته
پودر سنجد با ماست
کته
سیب زمینی ابپز
سلام مامان جان
کته کم نمک، موز، پوره هویج، سیب رنده شده که در معرض هوا رنگ آن تیره شده، آب سیب، مرغ آب پز بدهید و کیدی لاکت را شروع کنید ، اگر بهتر نشد حتما فردا مراجعه داشته باشید 🌹🌹
خیلی ممنون خانم دکتر عزیز 🌹