با سلام خدمت دوستان و پزشک گرامی پسر من حدود ۲۰ ماهه هست دیروز یه مقدار سرفه میزد ولی از دیشب تب و احساس انسداد و گرفتگی در گلو بهش اضافه شد به طوری که نمی تونست راحت بخوابه که با گذاشتن بخور یه مقدار تونست بخوابه اما الان که بیدار شد بازم همون علایم و داره لطفا با توجه به اینکه امروز و فردا دسترسی به دکتر نیست و بیمارستان های شهر ما هم اصلا به درد نمیخورن خواهشا خانم دکتر برای دارو راهنمایی کنید به خصوص شربت آزیترو یا آموکسی استفاده بشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



269
1401/10/15


