دکترعزیزبخاطرابسه دورمقعدسفکسیمومیترومیدادم خوب شدپسرم ازشمام سوال کردم دیگگ داروشووقطع کردم
ولی اسهال پسرم امروزخلطی بود۳باردفع داشت دیروز یکبارخلط درم نبود
بایدمیترونیدازولوادامه بدم
علت خلط چیه
الان سوالو میذارم پشتیبان، آنلاین باش فعلا
سلام عزیزجانم
قبل از این سابقه دفع خلطی نداشته؟
به این شدت نه چندباری دیده بودم اونم میکفتن براسرماخوردگی

عذرمیخام دکتزبراعکس
این مدلی چندروزپیش که سفکسیمومیترومیدادم اسهال میشددفعش این مدلی نبوداون چربیای عضم نشده توش بود
موقع دفع شکمش یجورصدامیده
عزیزم اگر قبلا هم بوده احتمال حساسیت به پروتئین گاوی هم مطرح است در تغذیه دلبندتان به ابن مورد توجه دارید؟
شیرخشک نان میدم شیرخودمم اصلانمیدم
یدونه بیسکوییت مادرسایز کوچیک بااب ولرم دادم بهش ربطی به اون نداره؟
دکترنگران اصلی من اینه عفونت نداشته باشه؟
میتونم دوباره میترونیدازولوشروع کنم
عزیزم خیر بدون انجام آزمایش مدفوع نباید شروع کنید و حدس اولیه من آلرژی است فعلا صبوری کنید اگر تا فردا بهتر نشد آزمایش مدفوع انجام گردد