سلام پزشک عزیز امروز رفتم سنوگرافی nt وnb
پزشک گفت خدارو شکر بچە تون سالم هست و مشکلی تو سنو دیده نمیشه
جفتت قدامی هست و طول سرویکس ۴۴mm
عدد nt هم ۱/۵ کە گفت طبیعی هست
آزمایش رو هم امروز دادم که یکشنبه جوابش رو میفرستم خدمتتون
خواستم ببینم نظر شما هم همینه و همه چیز خوب هست؟
پرسش (1401/10/14):
تفسیر جواب سنوگرافی غربالگری سه ماهه اول
620
34
1401/10/14
سوال کننده
0
1401/10/14
سوال کننده

0
1401/10/14
nasrin ....
خدارو شکر سمیه جون
0
1401/10/14
nasrin ....
نگف جنسیتو برات
0
1401/10/14
سوال کننده
سلام گلم گفت مشخص نیست
1
1401/10/15
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله عزیزم خوشبختانه در سونوگرافی همه چیز عالی و مطلوب است نگران نباشید و. مبارکتان باشد حتما نتیجه غربالگری را هم ارسال کنید تا ببینم ❤️
بله عزیزم خوشبختانه در سونوگرافی همه چیز عالی و مطلوب است نگران نباشید و. مبارکتان باشد حتما نتیجه غربالگری را هم ارسال کنید تا ببینم ❤️
0
1401/10/15
سوال کننده
چشم مهربان
فقط یک سوال با این توضیحات سنوگرافی
من میتونم نزدیکی داشته باشم؟ این سه ماه دخول نداشتیم
چون بهم گفتین اپلیکاتور رو اندازه یک انگشت ببرم داخل (وقتی که عفونت داشتم) دیگه از دخول ترسیدم 😁
و اینکه دیگه ارگاسم ضرر نداره؟
در ضمن خانم دکتر یه هفته ای میشه دوفاستونم تموم شده و دیگه مصرف نمیکنم چون خدارو شکر لکه بینی ندارم.
دوفاستون رو هم از ۳ روز بعد لقاح تا هفته گذشته مصرف میکردم
فقط یک سوال با این توضیحات سنوگرافی
من میتونم نزدیکی داشته باشم؟ این سه ماه دخول نداشتیم
چون بهم گفتین اپلیکاتور رو اندازه یک انگشت ببرم داخل (وقتی که عفونت داشتم) دیگه از دخول ترسیدم 😁
و اینکه دیگه ارگاسم ضرر نداره؟
در ضمن خانم دکتر یه هفته ای میشه دوفاستونم تموم شده و دیگه مصرف نمیکنم چون خدارو شکر لکه بینی ندارم.
دوفاستون رو هم از ۳ روز بعد لقاح تا هفته گذشته مصرف میکردم
0
1401/10/15
سوال کننده
یه چیز دیگه خانم دکتر همین جا بپرسم
دو هفته ست سرفه ی خشک دارم به و سیب هم خوبم نکردن
مثل حساسیت و آلرژی شده خلت هم ندارم
دو هفته ست سرفه ی خشک دارم به و سیب هم خوبم نکردن
مثل حساسیت و آلرژی شده خلت هم ندارم
0
1401/10/15
سوال کننده
🙏🙏🙏🙏
0
1401/10/15
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من❤️
در مورد وضعیت جفت در سونوگرافی جان دلم نوشته نشده اما اگر واقعا قدامی بوده میتوان رابطه داشت با ملایمت جلو بروید.
در مورد اپلیکاتور در تمام طول بارداری باید این مساله فارغ از شرایط مادر رعایت شود عزیزکم چون سفتی اپلیکاتور با آلت متفاوت هست نترسید 😉
ارگاسم هم ضرری ندارد اما اگر دچار لکه بینی شدید رابطه را متوقف کنید.
در رابطه با سوال بعدی شما هم سوزش یا ترش کردن معده ندارید؟
در مورد وضعیت جفت در سونوگرافی جان دلم نوشته نشده اما اگر واقعا قدامی بوده میتوان رابطه داشت با ملایمت جلو بروید.
در مورد اپلیکاتور در تمام طول بارداری باید این مساله فارغ از شرایط مادر رعایت شود عزیزکم چون سفتی اپلیکاتور با آلت متفاوت هست نترسید 😉
ارگاسم هم ضرری ندارد اما اگر دچار لکه بینی شدید رابطه را متوقف کنید.
در رابطه با سوال بعدی شما هم سوزش یا ترش کردن معده ندارید؟
0
1401/10/15
سوال کننده
سلام عزیزم
نە سوزش و ترش کردن معده ندارم ولی حالت تهوع چرا
نە سوزش و ترش کردن معده ندارم ولی حالت تهوع چرا
0
1401/10/15
سوال کننده
بعضی وقتا هم زیاد مجبور میشم گلوم رو صاف کنم
0
1401/10/15
سوال کننده
دکتر جان تو عکس سنو مشخص هست که جفت جلوی بچه ست درسته؟
0
1401/10/15
پزشک اوما
جان دلم مهم جایگاه جفت هست که پایین نباشد، که این ذکر نشده است اگر به شما گفتند موردی نیست جای نگرانی ندارد.
بابت حالت تهوع چه دارویی مصرف میکنید؟
بابت حالت تهوع چه دارویی مصرف میکنید؟
0
1401/10/15
سوال کننده
هیچ دارووی مصرف نمیکنم چون به دکترم نگفتم با میوه کیوی کنترلش میکردم و خوب بود این هفته هم که خیلی بهتر شده
ولی سرفه و این آلرژی اذیتم میکنه
ولی سرفه و این آلرژی اذیتم میکنه
0
1401/10/15
سوال کننده
خانم دکتر عزیز کمرم هم درد داره مثل گرفتگی البته قبل بارداری اون ناحیه م ضعف داشت الان بیشتر شده و دنبالچه مم درد داره وقتی میشینم.
ببخشید این همه سوال پرسیدم
ببخشید این همه سوال پرسیدم
0
1401/10/15
سوال کننده
سمت چپ پایین کمرم نرسیده به لگن
0
1401/10/15
پزشک اوما
جان دلم خود کیوی هم میتواند علت آلرژی باشد فعللا قطع کرده و هر 12 ساعت یک عدد ب 6 بخورید و نتیجه را گزارش دهید.
درد کمرتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟
درد کمرتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟
0
1401/10/16
سوال کننده
نە عزیزم کم میشە و برمیگرده
ولی یە چند روزی هست کە دنبالچە م وقتی میشینم درد داره اما ڕیاد نمیشە در یک حد
از این کە جواب میدین خیلی ممنونم عزیزم
ولی یە چند روزی هست کە دنبالچە م وقتی میشینم درد داره اما ڕیاد نمیشە در یک حد
از این کە جواب میدین خیلی ممنونم عزیزم
0
1401/10/16
سوال کننده
این ب 6 میتونە برای آلرژی خوب باشە؟
0
1401/10/16
پزشک اوما
ب 6 برای کاهش تهوع هست عزیزدلم و چون میخواهم کیوی نخورید گفتم مصرف کنید اگر با قطع مصرف کیوی بهتر نشدید آنگاه سیتریزین را امتحان کنید.
جان دل مکمل کلسیم فعلا دو بار در هفته بخورید و تلاش کنید برای مدت طولانی در یک وضعیت نمانید 🌹
جان دل مکمل کلسیم فعلا دو بار در هفته بخورید و تلاش کنید برای مدت طولانی در یک وضعیت نمانید 🌹
0
1401/10/16
سوال کننده
عزیز دلم قرص کلسیم چی رو بگی م؟ چه شرکتی با توجه به اینکه روزانه یک عدد ۱۰۰۰d3 میخورم
شب یک اسید فولیک ۱۰ و آسپرین ۸۰
شب یک اسید فولیک ۱۰ و آسپرین ۸۰
0
1401/10/16
سوال کننده
چون بعضی هاشون د ۳ دارن
خواستم ببینم چی بگیرم خوبه و عوارض نداشته باشه
خارجی بهتر نیست؟
خواستم ببینم چی بگیرم خوبه و عوارض نداشته باشه
خارجی بهتر نیست؟
0
1401/10/16
سوال کننده

0
1401/10/16
سوال کننده
کدوم یکی شون بهتره ؟
1
1401/10/16
پزشک اوما
کلسی کر مناسب است و نگران نباشید بدلیل افزایش نیاز بدن به ویتامین دی در طی بارداری وجود ویتامین دی در مکمل های کلسیم مشکلی برایتان ایجاد نمیکند.
0
1401/10/16
پزشک اوما
استئوکر هم خوب است
1
1401/10/16
سوال کننده
از راهنمایی خوب و مفیدتون ممنونم امید وارم همیشه شاد باشین و در امان😘😘😘
1
1401/10/16
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ، الهی که زنده باشید جانم❤️❤️
1
1401/10/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|153_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




