سلام دکتر عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه❤
دوستان اومایی باز هم من😅✋ سلام
لطف میکنید سونگرافیمو تفسیر کنید برا ۱۴ سیکلم هست
این ماه هم لتزرول خوردم شبی ۲ عدد
نظرتون در مورد سونگرافی چیه؟
پرسش (1401/10/14):
تفسیر سونگرافی ۱۴ سیکل
304
43
1401/10/14
سوال کننده
0
1401/10/14
سوال کننده

0
1401/10/14
عطی مامان هامین
دوتا فولیکول عالی داری آمپول ازادسازی بزن امشب و اقدام کن
0
1401/10/14
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
ضخامت رحمت هم 8 هست عالیه
0
1401/10/14
سوال کننده
عادیه الان دارم میرقصم؟؟؟😂💃💃
0
1401/10/14
سوال کننده
اون ماه ۴ بودم واقعا خیلی رعایت کردم
0
1401/10/14
سوال کننده
😍🤩
0
1401/10/14
سوال کننده
امپول چی؟
0
1401/10/14
فاطمه sh
چطوری رعایت کردی عزیزم؟میشه بگی؟
0
1401/10/14
سوال کننده
من قبلا روزی ۴ تا بستنی میخوردم
روزی ی پاکت پفک
فسفود هم خو دیگ نگم
برنج هم ناهار میخوردم هم شام
تو این ی ماه ب کل بستنی و پفک و فسفود رو قط کردم قند و شکر حتی لب نزدم بش
تو این ی ماه فقط یادمه یدونه بستنی خوردم با ی ساندویچ بانی
دیگه هییچی
از هر روز برنج روزی دوبار کردمش ی روز در میون
اونم در حد ی کفگیر
روزی ی پاکت پفک
فسفود هم خو دیگ نگم
برنج هم ناهار میخوردم هم شام
تو این ی ماه ب کل بستنی و پفک و فسفود رو قط کردم قند و شکر حتی لب نزدم بش
تو این ی ماه فقط یادمه یدونه بستنی خوردم با ی ساندویچ بانی
دیگه هییچی
از هر روز برنج روزی دوبار کردمش ی روز در میون
اونم در حد ی کفگیر
0
1401/10/14
سوال کننده
من کلا اندامم ن چاقم ن لاغرم تو پرم اندامم خوبه
ولی هر شب پیاده روی کردم وزن کم کردم و لاغر شدم
ولی هر شب پیاده روی کردم وزن کم کردم و لاغر شدم
0
1401/10/14
سوال کننده
غذا واقعا تاثییر داره،
0
1401/10/14
سوال کننده
ولی تازه ک از سونو برگشتم من امروز ناهار عدسی درست کردم
گفتم ولللش باو
امروز جوجه میزنم🤣
الان هم نشستم پیش سیخم تا کباب شه😂
گفتم ولللش باو
امروز جوجه میزنم🤣
الان هم نشستم پیش سیخم تا کباب شه😂
0
1401/10/14
محدثه م
خیلی کار خوبیمیکنی😅
توشجونت
توشجونت
0
1401/10/14
Kimiya 💛
سلام عزیزم وقتی برنج نمیخوری به جاش چی میخوری؟ یعنی مثلا خورشت با نون میخوری؟
0
1401/10/14
سوال کننده
اره عزیزم با نون لواش
0
1401/10/14
سوال کننده
😂😂😘
0
1401/10/14
سوال کننده
خورشت مثل عدسی، لوبیا رو با نون میخوردم
قیمه و قرمه سبزی با ی کفگیر برنج
سیب زمینی کااامل قط کردم اونروزی اینقدر دلم خواست سیب زمینی سرخ کرده ولی واقعا خیلی بده چون نشاسته داره واسه ضخامت خیلی بده
ماکرونی هم قط
خیار هم قط
بادکش رحم هم انجام میدادم
قیمه و قرمه سبزی با ی کفگیر برنج
سیب زمینی کااامل قط کردم اونروزی اینقدر دلم خواست سیب زمینی سرخ کرده ولی واقعا خیلی بده چون نشاسته داره واسه ضخامت خیلی بده
ماکرونی هم قط
خیار هم قط
بادکش رحم هم انجام میدادم
0
1401/10/14
سوال کننده
ولی غذاهایی مثل ماهی
جوجه
کباب
بیشتر سعی کنید خالی بخورید
جوجه
کباب
بیشتر سعی کنید خالی بخورید
0
1401/10/14
سوال کننده
من اول خالی میخورم تا دلمو بگیره بعد ی کوچولو با نون
0
1401/10/14
سوال کننده
دیروز ناهارم هویج پلو با مرغ بود
هویج پلو هم خیلی نشاسته داره
اول دو کاسه خوب سوپ خوردم یکم دلمو بگیره بعد غذا میخورم
هویج پلو هم خیلی نشاسته داره
اول دو کاسه خوب سوپ خوردم یکم دلمو بگیره بعد غذا میخورم
0
1401/10/14
Ftemeh .
سلام بچها خوبین،بااجازه صاحب تایپیک.......آمپول ازادسازی دکتربایدبنویسه برامون؟بدون نسخه بزنیم اشکال نداره؟
1
1401/10/14
سوال کننده
ن گلم دکتر باید بنویسه
1
1401/10/14
سوال کننده
فقط نمیدونم عین پنی سلینه یا ن😁
0
1401/10/14
مینا 🍀
سلاک عزیزم
ببخشید یه سوال دارم ازتون
من کیست تخمدان آندومتریوما 7 سانتی دارم
بادکش گرم میتونم انجام بدم؟
اگه آره میشه بگی چطوری؟ باید وسیله ای بگیرم که انجامش بدم
ببخشید یه سوال دارم ازتون
من کیست تخمدان آندومتریوما 7 سانتی دارم
بادکش گرم میتونم انجام بدم؟
اگه آره میشه بگی چطوری؟ باید وسیله ای بگیرم که انجامش بدم
0
1401/10/14
سوال کننده
سلام گلم
والا نمیدونم شما میشه انجام بدین یا نه،
من خودمم نمیدونم برام خوبه یا نه ولی انجام میدادم ی روز در میون
والا نمیدونم شما میشه انجام بدین یا نه،
من خودمم نمیدونم برام خوبه یا نه ولی انجام میدادم ی روز در میون
0
1401/10/14
سوال کننده
شما تو نت سرچ کن یا از پزشکت بپرس میتونی انجام بدی
0
1401/10/14
سوال کننده
وسیله خاصی هم نمیخواد، ۵ تا در نوشابه و ۵ تا استکان کوچیک
0
1401/10/14
Ftemeh .
عه
1
1401/10/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون الهه نازنینم
ممنونم از محبتتون و امیدوارم که شما هم سلامت و برقرار باشید 🌸
عزیزم چند روز بعد اتمام لتروزول سونوگرافی انجام شده؟ حتما امشب با موافقت پزشکتان hcg را تزریق کنید
ممنونم از محبتتون و امیدوارم که شما هم سلامت و برقرار باشید 🌸
عزیزم چند روز بعد اتمام لتروزول سونوگرافی انجام شده؟ حتما امشب با موافقت پزشکتان hcg را تزریق کنید
0
1401/10/14
سوال کننده
عزیزم لتزرول از شب ۳ تا ۷ خوردم ۲ عدد شبی
امروز هم ۱۴ سیکلم هست
Hcg هم یدونه برام تزریق کردن
امروز هم ۱۴ سیکلم هست
Hcg هم یدونه برام تزریق کردن
0
1401/10/14
سوال کننده
ولی بهم گفتن چون جنسیت برام مهمه فردا شب و پسفردا اقدام کنم
دکتر عزیز ب نظر شما تخمک کی ازاد میشه؟
احتمال بارداری هست این ماه؟
و اینکه دوفاستون رو از امشب بخورم؟
دکتر عزیز ب نظر شما تخمک کی ازاد میشه؟
احتمال بارداری هست این ماه؟
و اینکه دوفاستون رو از امشب بخورم؟
1
1401/10/15
پزشک اوما
جان دلم ما توقع داریم بین 12 تا 36 ساعت بعد تزریق hcg تخمک گذاری رخ دهد شما از 16 ساعت بعد تزریق روابط را شروع کنید، دوفاستون بله معمولا باید از این زمان آغاز گردد.
احتمال بارداری وجود دارد اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که در شرایطی که اقدام به تعیین جنسیت میکنید به دلیل محدودیت در تعداد روابط معمولا شانس کلی باردار شدن کاهش پیدا میکند، اگر فرزند اولتان است، توصیه میکنم مبنا را روی صرفاً باردار شدن قرار داده و از فکر تعیین جنسیت خارج شوید بعده ها در آینده برای فرزند دومتان می توانید جدی تر به فکر تعیین جنسیت باشید❤️
احتمال بارداری وجود دارد اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که در شرایطی که اقدام به تعیین جنسیت میکنید به دلیل محدودیت در تعداد روابط معمولا شانس کلی باردار شدن کاهش پیدا میکند، اگر فرزند اولتان است، توصیه میکنم مبنا را روی صرفاً باردار شدن قرار داده و از فکر تعیین جنسیت خارج شوید بعده ها در آینده برای فرزند دومتان می توانید جدی تر به فکر تعیین جنسیت باشید❤️
1
1401/10/15
سوال کننده
ممنونم مهربون
مرسی از توضیحات کاملتون🥰
مرسی از توضیحات کاملتون🥰
1
1401/10/15
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم بهترین نتیجه را برایتان آرزومندم 🌺💜🌺💜
1
1401/10/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




