با اینکه پریود نشدم دکتر سنو میگفت فولیکول ۱۴ و ۱۱ هم دارم مگه میشه پریود نشم ولی ضخامت رحم و فولیکول داشته باشم
دیروز ۲ تا آمپول پروژسترون ۵۰ هم زدم
کیستت خطر ناک نیست با پریود بعدیت دفع میشه ولی باید کنترل کنی دوباره بعد پریودت برو سونو، چون اگ کیستت بزرگتر بشه احتمال خطر بالا میره ، من همین کیست تا سایز 6 رفت اخرشم تو شکمم ترکید خیلی درد بدی داشت
کیستت باعث عقب افتادن پریودیت شده
با این امپول زودتر پریود میشی
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
این کیست فعلا در حال حاضر خطرناک نیست اما اگر بزرگتر شود میتواند مشکلساز باشد، فعلا با توجه به ابعاد کیست رابطه جنسی خشن نداشته باشید، از بلند کردن وسایل سنگین و انجام دادن کارهای شدید اجتناب کرده و چرخش و حرکات ناگهانی نداشته باشید، همچنین ورزش هایی مانند بلند کردن وزنه را انجام ندهید. کار درستی کردید که پروژسترون تزریق کردید، صبوری کرده و بعد اتمام خونریزی سونوگرافی را تکرار کنید تا در مورد نیاز به مصرف دارو تصمیم گیری شود 🌹