عزیزم شاید معدت ویروسی شده یا ترش کردی
یکم فلفل سیاه بریز رو آب خنک بخور شاید بهتر شدی
انگار معده ام گندیده خیلی بوی بدی میده 😔
سلام عزیزجانم
هم احتمال بیماریهای گوارشی و هم کرونا هر دو مطرح است باید به صورت حضوری مراجعه کنید تا با ارزیابی دقیق شرایط شما از نزدیک روال درمانی تعیین گردد🌹
خانم دکتر خوبم مشکلی ندارم موقع خواب منو اذیت میکنه با صبح بقیقه ساعتا مشکلی ندارم
خانم دکتر توی تاپیک قبلی پرسیدم دخترم ابریزش بینی داره گفتید نئوتادین بدم .چقدر بدم دخترم ۲ سال ۴ ماهشه .۱۳ کیلو هست
جان دلم بنابراین احتمال مشکلات گوارشی مطرح هست، روزی یک عدد پنتوپرازول ناشتا میتوانید بخورید اما قطعا مراجعه به متخصص اطفال لازم است ، پاسخ سوال دیگرتان را در همان تاپیک دادم💗
خواهش میکنم عزیزجانم اميدوارم خیلی زود سرحال شوید ❤️❤️
خدا کنه زود خوب بشم .ممنونم بازم