مایع زیاد بودن خطرناکه دکتر گفته دکتر قلب کودکان برای اکو ونوارقلب برم وبا آزمایش قند؟؟؟توروخدا خانم دکتر سونومو ببینید استرس گرفتم
0
1401/10/13
سوال کننده

0
1401/10/13
Fatemeh you
آره عزیزم مقدارش زیاده ولی نگران نباش قند نداری؟
1
1401/10/13
سوال کننده
فک نکنم دوباره نوشته باید بدم
0
1401/10/13
Fatemeh you
معمولا یا از قند هست یا آب زیاد خوردن یا هم بدون علته فعلا کمتر آب بخور
0
1401/10/13
سوال کننده
آب که کم خورم ببینم قند چطور درمیاد توکل بخدا چرا حالا میفرسته دکترقلب کودکان؟
1
1401/10/14
خانم گل .
منم تو بارداریم مایع دور جنینم خیلی زیاد بود
دکتر منم گفت ازمایش قندتو تکرار کن ک منم دوباره ازمایش دادم نرمال بود
ولی بهم نگفت برو اکو قلب و دکتر قلب کودکان
دکتر منم گفت ازمایش قندتو تکرار کن ک منم دوباره ازمایش دادم نرمال بود
ولی بهم نگفت برو اکو قلب و دکتر قلب کودکان
1
1401/10/14
خانم گل .
من هیچ کار خاصی نکردم خودش کم شد
0
1401/10/14
سوال کننده
نمیدونم که توکل بخدا
1
1401/10/14
پزشک اوما
سلام مامان جان
نگران نباشید هنگامی که حجم مایع آمنیوتیک بیش از حد افزایش می یابد باید برخی بررسی ها را برای اطمینان از سلامت جنین و همچنین شرايط مادر انجام دهیم و به همین دلیل در اولین قدم سطح قند خون باید مجدداً کنترل شود و اکوکاردیوگرافی قلب نیز در چنین شرایطی درخواست میگردد اقدام پزشکتان کاملاً صحیح است شما هم حتما پیگیری ها را انجام دهید. به علاوه تلاش کنید تا مصرف خوراکیهای شیرین و قندی را محدود کرده و از انجام دادن کارهای سنگین، چرخش های ناگهانی و دخول اجتناب کنید🌹🌹
نگران نباشید هنگامی که حجم مایع آمنیوتیک بیش از حد افزایش می یابد باید برخی بررسی ها را برای اطمینان از سلامت جنین و همچنین شرايط مادر انجام دهیم و به همین دلیل در اولین قدم سطح قند خون باید مجدداً کنترل شود و اکوکاردیوگرافی قلب نیز در چنین شرایطی درخواست میگردد اقدام پزشکتان کاملاً صحیح است شما هم حتما پیگیری ها را انجام دهید. به علاوه تلاش کنید تا مصرف خوراکیهای شیرین و قندی را محدود کرده و از انجام دادن کارهای سنگین، چرخش های ناگهانی و دخول اجتناب کنید🌹🌹
1
1401/10/14
سوال کننده
باشه ممنون توکل بخدا خیلی نگرانم
1
1401/10/14
پزشک اوما
نگران نباشید عزیزم ولی به درستی مراقبت کنید ❤️
1
1401/10/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
1
1401/10/14
سوال کننده
❤️
0
1401/10/14
پزشک اوما
💜💜💜
0
1401/10/14
سوال کننده

خانم دکتر قندم چطوره؟
0
1401/10/14
پزشک اوما
مامان گل اندکی بیشتر از یک حد طبیعی است وضعیت تغذیه را اصلاح کنید. برای رسیدن به این هدف حتما از حجم هر وعده غذای کم کرده و وعده های غذایی را در طول روز تقسیم کنید. کربوهيدرات های زودهضم مانند برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد. نوشابه، دلستر و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکرده و همچنین مصرف تمام مواد دارای شکر مانند انواع بستنی، شیرینی ها و کیک ها را به صفر برسانید. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوند و یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. میوه های غنی از قند همچون هندوانه، خربزه، طالبی و انگور اصلا نخورید. نان سبوس دار مصرف کنید. شیر کمتر بخورید.و نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید
0
1401/10/15
سوال کننده
خانم دکتر قندهای طبیعی چطور؟
0
1401/10/15
سوال کننده
واینکه چه چی باعث بالا شدن قندخون میشه ؟فقط خوردن ؟استرس اینا یافشارروحی؟
0
1401/10/15
پزشک اوما
جان دلم تفاوتی ندارد دریافت قند باید محدود شود، مجموعا بارداری دیابتوژن است مامان گل یعنی نوسانات هورمونی در طی آن مادران را مستعد دیابت میکند حالا اگر مادری در تغذیه هم رعایت نکند یا سابقه قند بالا در خانواده داشته باشد، احتمال بروز مشکل چندبرابر میشود 🌹
0
1401/10/15
سوال کننده
نه سابقه نداریم،چشم رعایت میکنم ببینم چی میشه
0
1401/10/15
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان مهربان 🌹
0
1401/10/15
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



480

