سلام خانوم دکتر واومایی های عزیز
من الان ۲۳سیکلم هست روز ۱۲سونو دادم با قرص لتروزول و کلومیفن چند تا فولیکول خوبو غالب داشتم این ماه از هشت سیکل تا دیشب یه شب درمیون رابطه داشتم وهمش زیردلم وکمرم دردمیکنع.علتش چیه؟؟
آیاامکان داره فولیکول هام تبدیل به کیست شده باشن؟؟
پرسش (1401/10/13):
فولیکول بعداز غالب شدن تبدیل به کیست میشه
463
27
1401/10/13
سوال کننده
0
1401/10/13
سوال کننده

سونو روز ۱۲
0
1401/10/13
Malihe____ 💙💖
امپول آزاد سازی زدی
0
1401/10/13
سوال کننده
نه دکترم گفت اگر بزنم چند قولو میشه
0
1401/10/13
لیلی .
خب بشه
0
1401/10/13
سوال کننده
سونومو دیدی
0
1401/10/13
لیلی .
نه عزیزم چرا تبدیل به کیست بشن
وقتی به حد کافی برسن خودشون ازاد میشن
من با اینکه تنبلی تخمدان داشتم ولی فولیکولام با لتروزول بزرگ میشدن نیازی هم به امپول ازادسازی نبود
وقتی به حد کافی برسن خودشون ازاد میشن
من با اینکه تنبلی تخمدان داشتم ولی فولیکولام با لتروزول بزرگ میشدن نیازی هم به امپول ازادسازی نبود
0
1401/10/13
سوال کننده
پس چرا آنقدر زیردلم درد داره
0
1401/10/13
لیلی .
دارن ازاد میشن لابد
ترشح تخم مرغی نداری؟
ترشح تخم مرغی نداری؟
0
1401/10/13
سوال کننده
من عمم عموم مادربزرگم دوقلو دارن تو ژنمون هست ولی واقعا سخته دوقلو چه برسه به چند قولو
0
1401/10/13
لیلی .
تخمک گذاری بعد مصرف دارو خیلی دردناک میشه منکه پای راستم کلا رگش میگرفت لنگ میزدم
0
1401/10/13
سوال کننده
آخه الان پنج روز دیگه پریود میشم ترشح روز پونزده شونزده رفتم
0
1401/10/13
لیلی .
انشاالله هرچی خدا بخواد
0
1401/10/13
سوال کننده
داشتم
0
1401/10/13
سوال کننده
با دارو نی نی دار شدید؟
1
1401/10/13
لیلی .
شاید دردت بخاطر پولیپه
1
1401/10/13
لیلی .
اره با لتروزول سه بار باردارشدم
1
1401/10/13
لیلی .
یکیش پوچ بود
دومی رو چون اسپرم شوهرم ضعیف بود سقط شد
سومی هم لتروزول و سینال اف زدم باردارشدم که الان یکسالشه
دومی رو چون اسپرم شوهرم ضعیف بود سقط شد
سومی هم لتروزول و سینال اف زدم باردارشدم که الان یکسالشه
0
1401/10/13
سوال کننده
خدا بهت ببخشه وحفظش کنه ❤️🙏
0
1401/10/13
سوال کننده
نه پولیپ قبلاهمداشتم فقط تو پریودی یکم درد داره ولگه بینی میگیری خیلی هم ریزه اندازه عدس ریزه
0
1401/10/14
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی ماهتون
درد می تواند ناشی از علل مختلفی همچون عوارض داروها، در راه بودن پریود و یا بارداری باشد و در رابطه با تشکیل کیست بدون انجام سونوگرافی نمیتوان نظری داد فعلاً صبوری کنید اگر دچار تاخیر در پریود شدید آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت شما به قطعیت مشخص شود و اگر منفی بود آنگاه جهت انجام سونوگرافی اقدام نمایید🌹
درد می تواند ناشی از علل مختلفی همچون عوارض داروها، در راه بودن پریود و یا بارداری باشد و در رابطه با تشکیل کیست بدون انجام سونوگرافی نمیتوان نظری داد فعلاً صبوری کنید اگر دچار تاخیر در پریود شدید آزمایش خون انجام دهید تا وضعیت شما به قطعیت مشخص شود و اگر منفی بود آنگاه جهت انجام سونوگرافی اقدام نمایید🌹
1
1401/10/14
سوال کننده
سلام ممنونم عزیزم
0
1401/10/14
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹
0
1401/10/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




