سلام خانم دکتر. دخترم داره هشت ماهش رو پر میکنه. چند بار امتحان کردم زرده ی تخم مرغ یا بلدرچین رو نه تنهایی و نه مخلوط با چیز دیگه نمیخوره. اما سرخ کردنی میخوره میتونم زرده ی هر دو نوع تخم رو سرخ کنم بهش بدم؟
گوشت و سیب زمینی هم نمیخوره
گوشت رو فقط به صورت کبابی با دست خورد میکنم میخوره. کبابی اشکالی نداره؟
مولتی ویتامین رو هم نمیخوره با اینکه عوضش کردم. ویتامین آدی جدا گونه با آهن جدا گونه گرفتم میدم بخوره. میوه ها رو خوب میخوره. اشکالی نداره مولتی ندم؟یا اگه باید بدم میشه یه خوشمزش رو معرفی کنید
وزنش نسبت به قدش کمه. روزانه۳۰یا ۶۰سی سی بهش شیر خشک میدم اما چون نمیخوره خرما رو توش حل میکنم و میخوره. مشکلی نداره؟
ببخشید این همه سوال پرسیدم
پرسش (1401/10/13):
تغذیه ی بچه ی هشت ماهه
502
24
1401/10/13
سوال کننده
0
1401/10/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بله مشکلی ندارد با کمی کره سرخ کنید و بدهید ، گوشت کبابی هم هیچ موردی ندارد بدهید، به علاوه میتوانید گوشت را داخل شیشه بپزید و امتحان کنید یا خیلی ریز کرده و در سوپ مخلوط کنید.
چه مارک هایی از مولتی ویتامین را امتحان کرده اید؟
تا قبل از شروع تغذیه تکمیلی که نمی توانستید خرما بدهید، چطور شیرخشک میخورد؟
بله مشکلی ندارد با کمی کره سرخ کنید و بدهید ، گوشت کبابی هم هیچ موردی ندارد بدهید، به علاوه میتوانید گوشت را داخل شیشه بپزید و امتحان کنید یا خیلی ریز کرده و در سوپ مخلوط کنید.
چه مارک هایی از مولتی ویتامین را امتحان کرده اید؟
تا قبل از شروع تغذیه تکمیلی که نمی توانستید خرما بدهید، چطور شیرخشک میخورد؟
0
1401/10/14
سوال کننده
مولتی ویتامین رو از چهار ماهگی ویتوکید میدادم میخورد ولی الان که بزرگتر شده نمیخوره چون آهنم اضافه شده از مولتی ویتامین میم استفاده کردم که هم آهن داره هم آدی. ولی خیلی بدش میاد قورتش نمیده گریه میکنه یا گیر میکنه تو گلوش یا بالامیاره بعدم دیگه بدقلقی در میاره هر چیزی که میدمش دهنشو میبنده فک میکنه قطره ست.
0
1401/10/14
سوال کننده
شیر خودم رو میخوره برای وزن گیری دکتر گفته بود بازیگوشه شیرشو کامل نمیخوره بهش شیر خشک کمی بده در طول روز شیرخشک ماهی یه قوطی میخوره اونم با بازی و حواسش پرت میکنم با قطره چکون بهش میدم. الان متاسفانه نمیدونم از مزشه از چیه همش لباشو قفل میکنه کوچیکتر بود راحت تر میخورد
0
1401/10/14
سوال کننده

0
1401/10/14
سوال کننده
متأسفانه کم غذا هم شده قبلا نصف کاسه هر وعده میخورد حدود ۱۵قاشق الان هر وعده گاهی تا پنج شش تا و یا کمتر میخوره
0
1401/10/14
سوال کننده
دندون هم نداره شایدم بخاطر دندونشه
0
1401/10/14
پزشک اوما
جان دلم پدیابست تا به حال امتحان شده؟
0
1401/10/14
پزشک اوما
نام شیرخشک مصرفی چیست؟
0
1401/10/14
سوال کننده
نه
0
1401/10/14
سوال کننده
نان
0
1401/10/14
سوال کننده
نان یک میدادم الان۲
1
1401/10/15
پزشک اوما
بابت مولتی ویتامین پدیابست را شروع کنید، اگر تمایل نشان نداد می توانید مولتی ویتامین را با آبمیوه مخلوط کنید تا متوجه آن نشده و همکاری کند.
مارک شیرخشک را تعویض کنید آپتامیل یا گیگوز را تست کنید.
برای بهبود اشتها نیز نئوزینک را در کنار مولتی ویتامین و آهن بدهید ، البته که پروسه رویش دندان هم میتواند منتهی به بی اشتهایی شود
مارک شیرخشک را تعویض کنید آپتامیل یا گیگوز را تست کنید.
برای بهبود اشتها نیز نئوزینک را در کنار مولتی ویتامین و آهن بدهید ، البته که پروسه رویش دندان هم میتواند منتهی به بی اشتهایی شود
0
1401/10/15
سوال کننده
ممنون. چهار ماهگی دکتر براش زینک سولفات نوشته بود روزی سه میلی. نئوزینک رو چقدر بدم در روز؟
1
1401/10/15
پزشک اوما
میتوانید همان زینک سولفات را مجددا با همان دوز تکرار کنید یا روزی 3 سی سی نئوزینک بدهید 💜
1
1401/10/15
سوال کننده
ممنونم 💐
0
1401/10/15
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم 🌹
0
1401/10/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/11/14
سوال کننده
سلام وقت بخیر.. شیر خشکش رو به آپتامیل تغییر دادم. مدفوعش شل شد خیلی. تعداد دفعش در طول روز هم زیاد شد هم حجمش زیاد شده... روزی حداکثر نود تا شصت سی سی شیر خشک میخوره
0
1401/11/14
سوال کننده
مدفوعش سبز رنگ شده... دو روز قطعش کردم مدفوعش مثل قبل شد. دوباره شروع کردم اینجوری شده... بنظرتون ادامه بدم یا نه؟
0
1401/11/14
سوال کننده
سه تا چهار بار دفع داره در طول روز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




