سلام خانم دکترو دوستان عزیز
من الان ۱۶روزه که سزارین کردم و چهار روزه که بخیه هامو کشیدم الان دقیقا زیرخط سزارین از زیرپوست سفت شده(از روی پوستم چیزی معلوم نیست)درد هم ندارم ولی نگران شدم که این سفت شدن زیرخط سزارین طبیعیه یانه؟انگار دقیقا زیرمحل بخیه ها یه نوار پلاستیکی سفت از زیرپوست قرارگرفته باشه(وقتی روی بخیه هام دست میکشم همچین حسی داره).
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



400
1401/10/13





