سلام دکتر عزیز.من از اول بارداری لکه بینی قهوه ای گهگاهی داشتم که شیاف سایکلوژست استفاده میکردم خوب میشد ولی باز بعدچندروز شروع میشد.الان دو روزه باز دارم لکه میبینم.با اینکه تواین مدت بارداری رابطه جنسی نداشتم.هماتوم هم ندارم.کار سنگین هم انجام نمیدم.
الان چیکار کنم باز همون شیاف رو ادامه بدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



677
1401/10/13


