بچه ی من واکسن ۶ ماهگی زده( چون قبلا مریض شده بود واکسنش ۴۰ روز تاخیر داشت) الان روز سوم واکسنش هست ولی تب داره قطره و شیاف استفاده میکنم و پاشویه پایین میادولی دوباره تب میکنه. دیروز تبش تا ۳۷.۸ رفت و الان ۳۷.۴ هست. چکار کنم؟ لازمه دکتر ببرمش؟ واکسنهای قبلیش اصلا تب نمیکرد فقط یه روز قطره میدادم.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



464
1401/10/13








