من قرص ضد بارداری ۲۱ عددی استفاده میکنم. ۱۵ دی وقت پریودم هست با دوره عادیم (۲۸روزه) ولی چهارشنبه قرص هام تموم میشه .
من از روز دوشنبه شکم درد و کمر درد مثل دوره پریودی دارم و تو کل ماه ترشحاتم خیلی خیلی کمتر از حالت عادی بود .
ممکنه درد پریود باشه یا امکان وقوع بارداری هست؟
و با تو جه به اینکه آبان ماه سقط داشتم و دو تا آمپول پروژسترون تزریق کردم
و اینکه کیست رحم هم دارم .
پرسش (1401/10/13):
حالت تهو و کمر درد و شکم درد
274
9
1401/10/13
سوال کننده
0
1401/10/13
گل بهار 🌺
وقتی قرص میخوری که باردار نمیشی 😐
0
1401/10/13
سوال کننده
قرص رو بخاطر کیستم دکتر تجویز کرده دوره اول مصرف قرص ها هست
0
1401/10/13
سوال کننده
فعلا اصلا نباید باردار بشم
0
1401/10/13
پزشک اوما
سلام نازنینم
وقتی قرص مصرف میکنید زمان شروع خونریزی تغییر کرده و تابع مصرف قرص هست، بنابراین علامت های شما میتوانند به دلیل درراه بودن قاعدگی باشند، اگر تا 7 روز بعد اتمام قرص ها خونریزی شروع نشد جهت اطمينان آزمایش خون انجام دهید 🌹
وقتی قرص مصرف میکنید زمان شروع خونریزی تغییر کرده و تابع مصرف قرص هست، بنابراین علامت های شما میتوانند به دلیل درراه بودن قاعدگی باشند، اگر تا 7 روز بعد اتمام قرص ها خونریزی شروع نشد جهت اطمينان آزمایش خون انجام دهید 🌹
0
1401/10/13
سوال کننده
اهان پس این درد ها علامت شروع درد پریود هست .
بی بی چک کردم منفی شد ولی بازم خیلی نگران بودم .
خ
بی بی چک کردم منفی شد ولی بازم خیلی نگران بودم .
خ
0
1401/10/13
سوال کننده
ممنونم از پاسخگویی و راهنمایی های خوبتون .
خسته نباشید
🙏🙏🙏
🌹🌹🌹🌹
خسته نباشید
🙏🙏🙏
🌹🌹🌹🌹
0
1401/10/13
پزشک اوما
به احتمال بسیار زیاد بله جانم اما اگر خونریزی شروع نشد چون هیچ روش جلوگیری صد در صد نیست آزمایش بتا در زمانی که گفتم جهت اطمینان انجام گردد🌹
زنده باشید ممنونم از محبتتون 🌺
زنده باشید ممنونم از محبتتون 🌺
0
1401/10/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|153_col
0
1401/10/14
سوال کننده
سلام و روز بخیر .
خانم دکتر من قرصام امروز تموم میشه بسته .
ممکنه قبل تموم شدن قرص ها درد پریود شروع بشه؟
خانم دکتر من قرصام امروز تموم میشه بسته .
ممکنه قبل تموم شدن قرص ها درد پریود شروع بشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




