سلام به روی قشنگتون عزیزم
چند روز تا موعدتان مانده است ؟
خانم دکتر من بعد سقط یک بار پریود شدم اینسری نمیدونم تاریخ دقیقش چه روزیه
متوجه شدم جان دل بنابراین فعلا فقط پماد کلوتریمازول واژینال 1 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود چون از شرایط باردار بودن یا نبودن شما اطمینان نداریم، سفیسکیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید و همچنین کلوتریمازول موضعی روی نواحی خارش دار بزنید🌹
اقدام نکردم واسه بارداری دکترم گفت تا سه ماه اقدام نکن هنو سه ماه نشده
خانم دکتر از امروز خارش داخلی دارم ولی ترشح ندارم
من یه دونه از این پمادی که گفتین پارسال خریدم واسه خارش میتونم همونو استفاده کنم تاریخ داره و اینکه یه دونه اپلیکاتور داره
عزیزم اگر استفاده نشده بوده و تاریخ دارد بله استفاده کنید
اگر از ابتدای رابطه کاندوم داشتید به جای سفیکسیم، فلوکونازول 150 میلی گرم 3 عدد بخرید و هر 72 ساعت یکی مصرف شود
ویه سوال دیگه واسه گوشت اضافه ای که کنار مقعد هس چه دارویی بگیرم که از بین بره
یبوست ندارم فقط این چند ساله کنار مقعدم در اومده اینم به خاطر یبوستی که قبلا داشتم
بله جان دلم💜
در مورد سوال دیگرتان باید از نزدیک مشاهده شود بعد روال درمانی تعیین گردد🌹