سلام خسته نباشید تقریبا یه هفته میشه به خونریزی افتادم که تقریبا میشد هفته ی پنجم بارداریم دوروز خونریزی شدید بود وبقیش به صورت لک الانم که پاک شدم از دیروزفقط یه کوچولو لک قهوه ای داشتم، تست زدم نسبت به یه هفته قبل کمرنگ شده و فقط یه هاله میوفته حالا باید چیکار کنم خونریزی که قطع شد درضمن اصلا دل درد سقط نداشتم ولخته ای هم دفع نشده، یعنی هنوز جنین سقط نشده باید چیکارکنم
0
1401/10/12
سوال کننده

این مال امروزه
0
1401/10/12
سوال کننده

اینم قبل خونریزی
0
1401/10/12
nasrin ....
احتمالا بقایا داری
0
1401/10/12
سوال کننده
نمی دونم تا به حال چنین تستایی ندیم چرا خط تی اینقدر باریک میوفته
0
1401/10/12
سوال کننده
همش فکر می کنم یه مشکلی بوده توبارداریم
0
1401/10/12
پری رحیمی
دکتر میگفت بعد از سقط تا یه ماه مثبت میشه
0
1401/10/12
سوال کننده
اون که اره ولی مگه سقط بدون درد هم میشه
0
1401/10/12
پری رحیمی
ولی حتما برای اینکه مطمئن بشین کامل دفع شده حتما یه سونو انجام بدین.منم درد نداشتم ولی بقایا مونده بود
0
1401/10/12
سوال کننده
احساس نکردم چیزی دفع بشه
0
1401/10/12
سوال کننده
حتما بقایا دارم
0
1401/10/12
پری رحیمی
خب کوچیک بوده شاید متوجه نشدین
0
1401/10/12
سوال کننده
بقایا که هیچ اصلا هیچی دفع نشده
0
1401/10/12
پری رحیمی
بقایا اگه کم باشه با قرص دفع میکنن ولی اگه زیاد باشه کورتاژ میکنن
0
1401/10/12
پری رحیمی
یه سونو بدین حتما
0
1401/10/12
سوال کننده
الان که خونریزیم قطع شده گاهی زیر دلم درد میگیره وول میکنه
0
1401/10/12
پری رحیمی
یعنی میگین شاید سقط نشده؟
0
1401/10/12
سوال کننده
سهل انگاری کردم چندروزه میخوام برم ولی عقب میندازم
0
1401/10/12
سوال کننده
من که اصلا چیزی احساس نکردم سقط بشه
0
1401/10/12
پری رحیمی
وقتی سقط شد درد قطع میشه شاید اصلا سقط نشده!
0
1401/10/12
سوال کننده
دوبار قبلا سقط داشتم مردم وزنده شدم
0
1401/10/12
پری رحیمی
براهمین میگم
0
1401/10/12
پری رحیمی
چون منم سقط داشتم خیلی درد کشیدم
0
1401/10/12
سوال کننده
نمیدونم چرا اینجوریه، چرا تستم کمرنگ شده
0
1401/10/12
پری رحیمی
شاید رشدش متوقف شده ولی سقط نشده
0
1401/10/12
پری رحیمی
وهنوز تو رحم هست
0
1401/10/12
پری رحیمی
که اگه اینجوری باشه برا مادر خطرناکه جنین بمونه تو رحم.عفونت میکنه بدن
0
1401/10/12
سوال کننده
اصلا اشتها ندارم سر هر غذایی میرم احساس بدی بهم دست میده
0
1401/10/12
Nazi ❤🥰)
سلام عزیزم شما آزمایش هم دادین یا فقط بی بی چک
0
1401/10/12
سوال کننده
ازمایشم دادم دوهفته میشه تقریبا 140 بود
0
1401/10/12
سوال کننده
دوهفته پیش 140 بود
0
1401/10/12
سوال کننده
فردا حتما میرم سونو
0
1401/10/12
پری رحیمی
حتما برو
0
1401/10/12
پری رحیمی
بیا نتیجشو بگو
0
1401/10/12
سوال کننده
باشه
0
1401/10/12
Nazi ❤🥰)
اها آخه منم بی بی چکم مثبت شد ولی پریود شدم البته من آزمایش ندادم
0
1401/10/12
سوال کننده
دوتا سقط قبل پسرم داشتم اینم بعد پسرم به نظرتون اینم به اندازه ی سه تا سقط پشت سرهم خطرناکه
0
1401/10/12
پری رحیمی
اصولا دکترا اینجور مواقع ازمایشهای خاصی رو پیشنهاد میدن
0
1401/10/12
سوال کننده
شما بارداریه اولتونه؟
0
1401/10/12
سوال کننده
اولش نگاه نکردم حالا دیدم یه فرزند دیگه دارید خدا نگهشون داره براتون
0
1401/10/12
پری رحیمی
بارداریه دوممه
0
1401/10/12
پری رحیمی
ممنون عزیزم.خدا بچه شمارو هم حفظ کنه براتون گلم
0
1401/10/12
سوال کننده
ممنونم
0
1401/10/12
سوال کننده
این بارداری ناخواسته شد ولی سقطش برام خیلی سخت بود
0
1401/10/12
سوال کننده
اصلا نمی خواستم این اتفاق بیفته
0
1401/10/13
سوال کننده
تواینترنت خونده بودم کسایی که امپول جلوگیری میزنن تا یکسال بعدش احتمال حاملگی خیلی کمه من که فقط یکبار بعد امپول پریود شدم وبعدش این اتفاق
0
1401/10/13
زهرا ♡♡♡
سلام عزیزم
حتما سونو برو
هیچ اقدام اشتباهی برای دفع بقایا نکن
هر خونریزی سقط نیست
حتما سونو برو
هیچ اقدام اشتباهی برای دفع بقایا نکن
هر خونریزی سقط نیست
0
1401/10/13
زهرا ♡♡♡
شاید هماتوم داری که داره دفع میشه
اینکه هیچ دردی نداری مثبته
حتما سونو برو که مطمین بشی
سقط با درد و دفع لخته همراهه
خونریزی خالی سقط نیست
اینکه هیچ دردی نداری مثبته
حتما سونو برو که مطمین بشی
سقط با درد و دفع لخته همراهه
خونریزی خالی سقط نیست
0
1401/10/13
🤱فرزانه خانم🤱
باید سونو و آزمایش بدی با بی بی چک که نمیشه فهمید
0
1401/10/13
Zi Zi
عزیزم از کجا میدونی اصلا سقط کردی؟ من متن علمی برات میارم ک حتی ممکنه ماه اول بارداری پریود بشن بعضی خانمها.(کتاب روانشناسی رشد نویسنده لورابرک)
یه سونو بده و اصلا مواد غذایی قاعده اور نخور
یه سونو بده و اصلا مواد غذایی قاعده اور نخور
0
1401/10/13
پرستو مهاجر
ببین منم سقطم در حد دلدرد یکم زیاد پریودی بود درد سقط نبود اما دوسه تا تکه لخته دفع کرد
0
1401/10/13
پرستو مهاجر
َساک بارداری هنوز تشکیل نشده بود اما حتما برو سونو بالاخره یکم لخته باید میومده
0
1401/10/13
سوال کننده
سلام رفتم سونوهیچی دیده نشد
0
1401/10/13
سوال کننده
خونه نیستم برم عکسشو میزارم
0
1401/10/13
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون عزیزجانم
زنده باشید ❤️
یک سونوگرافی انجام دهید تا اصلا ببینیم در حال سقط هستید یا مساله دیگری وجود دارد، اگر در حال سقط هستید ساک دفع شده یا خیر و بقایا دارید یا خیر ، حتما زودتر پیگیری کنید 🌹
زنده باشید ❤️
یک سونوگرافی انجام دهید تا اصلا ببینیم در حال سقط هستید یا مساله دیگری وجود دارد، اگر در حال سقط هستید ساک دفع شده یا خیر و بقایا دارید یا خیر ، حتما زودتر پیگیری کنید 🌹
0
1401/10/13
سوال کننده

0
1401/10/13
سوال کننده
سلام رفتم سونواینم جوابش
0
1401/10/13
سوال کننده
ولی از دیروز عجیب زیر شکم وکمرم درد میگیره وول میکنه
0
1401/10/13
سوال کننده

0
1401/10/13
سوال کننده
ببخشید سوالی برام پیش اومد الان سایز رحم نرماله؟
0
1401/10/13
پزشک اوما
یک تیتر بتا همین امروز یا فردا انجام دهید ، چون شواهدی به نفع بارداری فعلا دیده نمیشود، ابعاد رحم کمی بزرگ است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام ببخشید من تو شش هفته وشش روز سقط کردم به نظرتون دوباره کی میتونم باردار بشم.؟
- سقط خودخواسته با نظر پزشک قانونی در هفته ۱۹ بارداری
- بارداری و سقط جنین
- ترس از سقط جنین
- سقط با مواد ناخن کار
- سلام خانوما ترو خدا کمکم کنید یه مشکل بزرگ دارم به دادم برسید
- سقط درمنزل بعلت تشکیل نشدن قلب جنین
- پزشک اوما چرا نیستن به سوالات جواب بدن..... لطفا در مورد سقط بگید یگبا قرص سایتوتیک خطری برای رحم نداره
- کسی بوده که ۲۲ هقته سقط کنه؟
- آیا خون ریزی در دروان بارداری برابر سقط است؟؟



984

