سلام خانم دکتر .. وقتتون بخیر .. من الان هفته نهم بارداری هستم و از هفته پنجم که کم کم شروع به کم اشتهایی شد و الان هم که بی اشتهایی شدید دارم هفته هفتم هم بودم که شروع به لکه بینی قهوه ایی شد و رفتم سونو و گفتن نگران کننده نیست و خارج از مکان جنین هست و بخاطر کمبود شدید آب بدنم ۳روز بیمارستان بستری بودم و بهم سرم زدن و دارو دادن کمی بهتر شدم اومدم خونه اما هنوز که لکه بینی رو دارم و همچنان بی اشتهایی شدید حتی آب هم که میخورم بالا میارم
دارو هم بهم قرص یه قرص دادن که قبل از صبحانه باید بخورم برای آرامش معده و یه شربت که یکساعت بعد از غذا باید بخورم که مال حالت تهوع هست و یه شیاف که میتونم ۳بار در روز استفاده کنم و بیشتر از ۵روز هم اجازه ندارم
اما تاثیری ندارن .. خواب هم ندارم اصلا خیلی بده .. به بوها انقدر شدید حساسم که فکر میکنم بزرگترین مسئله همینه که هر بویی بهم میخوره سریع بالا میارم
خواهش میکنم راه حلی بهم بدین تا بتونم یکم نرمال بشم حالم خیلی بده شدیدا کلافه و خسته م ازین حالت کم کم دارم از لحاظ روحی هم کم میارم
پرسش (1401/10/12):
بی اشتهایی شدید و حالت تهوع مداوم
744
722
1401/10/12
سوال کننده
0
1401/10/13
so محمدی
وای خاک عالم 😂😂
0
1401/10/13
سحر ...
دکتر بازی😂
1
1401/10/13
mahi s
🤣🤣🤣🤣میرفتی در میزدی میگفتی پدرسگ مگ با تو نیست دستشو باز کن
1
1401/10/13
سوال کننده
پس از اینجا متوجه شدین که وحشی دوست دارن😄✌️
0
1401/10/13
so محمدی
حوصله دارن هرروز حموم ما تو خود خونه حوصلمون نمیاد
0
1401/10/13
so محمدی
افرین 😂😂😂
0
1401/10/13
mahi s
وای کلی خندیدم خدا خیرت بده🤣🤣
1
1401/10/13
سوال کننده
ای جااااانم چه حس نابی
الهی که به سلامتی و خوشی در آغوشش بگیری و با لذت بهش شیر بدی
الهی که به سلامتی و خوشی در آغوشش بگیری و با لذت بهش شیر بدی
0
1401/10/13
so محمدی
خیلی بچه ان وایییی
0
1401/10/13
so محمدی
👌😆😆
0
1401/10/13
سوال کننده
اینجا بیشتر از ۷دقیقه نمیتونی دوش بگیری 😆چه برسه با مخلفات
0
1401/10/13
سحر ...
دقیقا.از دوست شوهرم وسیله ارباب بردگی خریده بود😂😂دوست شوهرم تو پخش این وسیله هاس به شوهرم گفته بود چه همسایه فعالی دارید دیشب براش تاخیری و از این وسیله ها آوردم😂😂😂
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
😂😂😂😂
0
1401/10/13
so محمدی
آره اونجاها واقعا نمیشه
0
1401/10/13
mahi s
یا امام حالا کی برده کی ارباب🤣🤣😆😆
0
1401/10/13
سحر ...
تازه اینا آبو باز میذارن علت خشکسالی امسال و پیدا کردم😂
0
1401/10/13
so محمدی
من دیگه حرفی ندارم 😶😶😐😐😐
0
1401/10/13
سوال کننده
جدییییی؟؟
چه جالبن اینا
چه جالبن اینا
0
1401/10/13
mahi s
🤣🤣🤣
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
چرا آرزو جان؟
0
1401/10/13
سوال کننده
😄😆✌️
0
1401/10/13
سحر ...
والا ما چند ساله هنوز تاخیری نگرفتیم
0
1401/10/13
so محمدی
مثلا باز میزارن صدا نیاد
1
1401/10/13
mahi s
خدایی آپارتمان شما واحد خالی نداره.پاشیم بیایم اونجا بساط خنده ب راه
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
آره والله، بچه ان،
0
1401/10/13
so محمدی
😅😅
1
1401/10/13
سحر ...
بخدا دورمون پراز عروس داماد خاک خوردشون ماییم😂😂
0
1401/10/13
so محمدی
شما وسطی فقط صداها رو میشنوی
1
1401/10/13
سحر ...
شوهرم اولش میگفت بریم آموزششون بدیم حالا میگه سحر اینا چکار میکنن ماهم یاد بگیریم😂😂
0
1401/10/13
so محمدی
افتضاح بچه ان
0
1401/10/13
سوال کننده
بخاطر انرژی
اینجا مثل ایران نیست که اینهمه ثروت داریم اما مدیریت نداریم
اینجا مدیریت هست با کمترین تجهیزات
متدبرانه عمل میکنن
انرژی اینجا خیلی گرونه .. ما خیلی مواقع فقط درصورت لزوم گرمایشی روشن میکنیم
اینجا مثل ایران نیست که اینهمه ثروت داریم اما مدیریت نداریم
اینجا مدیریت هست با کمترین تجهیزات
متدبرانه عمل میکنن
انرژی اینجا خیلی گرونه .. ما خیلی مواقع فقط درصورت لزوم گرمایشی روشن میکنیم
1
1401/10/13
mahi s
راسی بحث حموم شد آرزو سعی کن وقتی تنهایی حموم نری اصن همسرت خونه باش چوم من خودم تو حموم حالم بد شد و کسی نبود ب دادم برسه خدا بهم رحم کرد
0
1401/10/13
سوال کننده
میخوان یاد بدن که چطوری با کمترین امکانات بهترین استفاده ها رو ببریم
0
1401/10/13
mahi s
چون ویار داری بدنت خالی میکنه
0
1401/10/13
so محمدی
اونجا خوبه یا اینجا
0
1401/10/13
سوال کننده
آره دقیقا
0
1401/10/13
سوال کننده
😄😄😄😄👍
0
1401/10/13
سحر ...
عزیزم من طبقه اولم خونمون آپارتمانی نیست ولی سه طبقه خونه های پشتی دیوارها بهم چسبیده ما نبش کوچه ایم بخاطر همین سه تا دیوار بهم وصلن طبقه بالا هم که صاحب خونه
1
1401/10/13
mahi s
سارا برو در بزن بگو آب پرتقال نمیخوای بیارن براتون ارباب 😁
0
1401/10/13
سوال کننده
چرا چیشدی؟
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
منم حمامم نهايت 10 دقيقه ميكشه،
0
1401/10/13
سوال کننده
ای بابا .. درست میگی .. امروزم اتفاقا همینطور بودم اما اصلا بهش فکر نکردم
0
1401/10/13
so محمدی
اها اینجوریه 😂
1
1401/10/13
سحر ...
خدا نکشتتتتت مردم از خنده
0
1401/10/13
so محمدی
خسته شدن بینواها
1
1401/10/13
mahi s
افت فشار یهو افتادم تو حموم بی حال شدم تا یکم ب خودم اومدم سری خودمو از حموم کشیدم بیرون دیگ ازون ب بعد تا الان تنها باشم نمیرم حموم
1
1401/10/13
سحر ...
شوهرم بیدار شد میگه حسن دوباره رفت حموم😂😂😂این پسررو میگه منم ترکیدم به خنده اصن کاش میشد ویس فرستاد.یه بار برا خواهرام ویس فرستادم نصف شب ریسه میرفتن
1
1401/10/13
سوال کننده
خب قطعا اگر امکانات و شرایط تو مملکت خودمون درست باشه هیچوقت هیچکس برای خوشبختی از وطن خودش جایی که همه چیزش همه وجودش هست نمیره
اما خب .. گاهی شرایط اینطوری ایجاب میکنه
اما خب .. گاهی شرایط اینطوری ایجاب میکنه
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
منم تنها باشم اصلا نميرم حموم.
0
1401/10/13
so محمدی
انشالا هر جایی خوش باشی و تنت سلامت
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
😂😂😂😂😂
0
1401/10/13
mahi s
والا ما تو سکوت کامل کارمونو میکردیم همسایها نفهمن اینا پیشرفته ان🤦♀️
0
1401/10/13
سوال کننده
چه خوب .. تو به درد اینجا میخوریا
من حداقل ۳۰ مین باید زیر آب باشم تا تازه بفهمم میخوام چیکار کنم
من حداقل ۳۰ مین باید زیر آب باشم تا تازه بفهمم میخوام چیکار کنم
0
1401/10/13
mahi s
😆😆😆😆خدایی بگو حسن پول آب چقد میاد براتون هر ماه خودش دیگ دو هزاری میفته
1
1401/10/13
سحر ...
بخدا ماهم ساکتیم تازه درگوشی حرف میزنیم انگار کی خونمونه😂😂
0
1401/10/13
so محمدی
چ حوصله ای هم دارن
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
100 درصد الان من فك ميكنم حتى يه شهر ديگه هم بودم چقدر دلتنگ بودم و سخت بود چه برسه به كشور آدم.
0
1401/10/13
سوال کننده
خداروشکر به خیر گذشته عزیزم
0
1401/10/13
mahi s
خیلی زیاد واس بارداری خطرناکم هست این همه تایم سعی کن کمش کنی تایمو و اینکه دیگ تنها هستی نرو
0
1401/10/13
mahi s
😆😆😆😆😆😆😆
0
1401/10/13
سحر ...
من که ۵ دقیقه نهایت ۱۰ دقیقه یک روز درمیون دوش ۵دقیقه ای میگیرم مگه اینکه بخام لیزر برم ژیلت کنم ۱۰ دقیقه طول بکشه
0
1401/10/13
سوال کننده
الهی آمین عزیزدلم
همچنین ♥️
همچنین ♥️
1
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
باور ميكنى من حيفم مياد آبو زياد مصرف كنم، يه لگن دارم كل بدنم رو كه شستم يه دقيقه زير آب ميمونم تميز ميشم.
0
1401/10/13
سوال کننده
😆😆😆✌️
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
من الان بخاطر شرايطم 10 روز يه بار ميرم حموم.
0
1401/10/13
mahi s
شرایط چی؟؟
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
دكتر استراحت داده بهم واسه همون.
0
1401/10/13
سحر ...
صاحب خونه ما دو روز درمیون حیاط میشوره چندروز پیش بهش گفتم اول جارو کنید بعد یه آب بگیرید الانم که زمستون برف اومده چیزی معلوم نیست.ولی کو گوش شنوا
0
1401/10/13
mahi s
مطلق؟؟
1
1401/10/13
mahi s
ی سریا براشون مهم نیس اصن
2
1401/10/13
so محمدی
من برم فعلا شبتون بخیر دوستان از آشناییتون خوشحال شدم عزیزای دل
1
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
آره تقريبا بيشتر ميخوابم فقط دسشويى و اينا پاميشم
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
شبت خوش عزيزم.
0
1401/10/13
mahi s
شبخیر گلم همچنین عزیزممم بوس
1
1401/10/13
mahi s
چقد سخته استراحت مطلق بودن
0
1401/10/13
سحر ...
شب بخیر گلم
1
1401/10/13
سوال کننده
من خیلی سختی کشیدم تا به جایی رسیدم که انتخاب کردم .. آینده ایی تو ایران نداشتم .. پدرم رو ۱۰سالم بود که از دست دادم .. مادرم سنش بالا بود .. منم فرزند آخر از یه خانواده ۷نفره بودم .. از اول دبیرستان سر کار میرفتم و خودم خرج خودم میکردم .. دانشگاه میرفتم کار هم میکردم ..
چندین سال پرستاری مادرم رو میکردم تا دیگه دلمو یه دل کردم و به فکر خودم افتادم
این شد که دل کندم و اومدم
چندین سال پرستاری مادرم رو میکردم تا دیگه دلمو یه دل کردم و به فکر خودم افتادم
این شد که دل کندم و اومدم
1
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
آره خيلى سخته، اميدوارم اين ماه ديگه طول سرويكسم بره بالا
0
1401/10/13
mahi s
زمان زایمانت رو کی دادن زیبا؟
1
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
من 18 ارديبهشت
0
1401/10/13
سوال کننده
در طول روز چیکار میکنی حوصله ت سر نره؟
0
1401/10/13
mahi s
خدا پدرتو بیامرزه .ایشالا ک انقد مملکت خودمون خوب بشه و مردم تو رفاه باشن ک هر کی دلش ایران بتونه برگرده و ی زندگی بدون دردسر داشته باه
0
1401/10/13
سحر ...
تازه حالا اینو بگم دوستم مرکز مشاوره بود میگفت یه خانمی اومده گفته از بچگی باآب خود ارضایی میکنم میگفته حتی شوهرم ارضام کنه بازم باید با فشار آب ارضا بشم.علت بعدی خشکسالی ایرانم این بود
0
1401/10/13
سوال کننده
شب خوش بانو
0
1401/10/13
mahi s
چند الان؟؟
0
1401/10/13
سوال کننده
الهی آمیییییین
0
1401/10/13
mahi s
یعنی چی با آب 🙄🙄
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
باور ميكنى 90 درصد با اوما هستم😂😂
0
1401/10/13
سوال کننده
چطوری یعنی
چیکارا میکنی؟
چیکارا میکنی؟
0
1401/10/13
mahi s
زیبا نگران طول سرویکس نباش من آن تی رفتم ۳۵ انومالی رفتم ۳۶ پنج شنبه رفتم ۳۸ بود
0
1401/10/13
سحر ...
آب رو با فشار به خودش میگرفته تا ارضا بشه.تو پرونده های مرکز بهداشت خیلی از این موارد هست
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
من 32 بود شكمى، ولى چون قبل عيد سقط داشتم ترسيدم كلا استراحت مطلق كردم، دكتر واسم شياف داده.
0
1401/10/13
سوال کننده
اینا بیماری هست و امیدوارم علم و فرهنگ انقدر تو مملکتم پیشرفت کنه تا بتونن یسری ها رو و بیماری هارو درمان کنن
حیفه بخدا
حیفه بخدا
0
1401/10/13
mahi s
🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️جر نمیخورن اینا من ی زایمان طبیعی میخوام برم از الان استرسشو دارم اینا همش با فشار زیاد آب 🙄
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
ميام اينجا تاپيكا رو ميخونم، يا فيلم ميبينم. يا بازى ميكنم با گوشى
0
1401/10/13
سحر ...
واقعا سخته تو پروندش بود که از ۷ سالگی شروع کرده
0
1401/10/13
mahi s
نگران نباش ایشالا ک سونو بعدی میره بالا
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
بچه اولته؟
0
1401/10/13
سوال کننده
شما هم بچه اولتونه؟
0
1401/10/13
mahi s
آره منم پارسال ی سقط داشتم
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
انشالله🙏🙏
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
آره منم اوله😍
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
طبيعى ميخواى زايمان كنى؟
0
1401/10/13
سوال کننده
خیلی خوبه
0
1401/10/13
mahi s
آره تا ببینیم شرایط چی میخواد
0
1401/10/13
سوال کننده
به امید روزهای خوب
0
1401/10/13
سوال کننده
عزیزم
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
آره عين من
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
انشالله🙏🙏🙏
0
1401/10/13
سوال کننده
میگم دکتر میگه چطوری باید زایمان کنیم؟
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
آره دكتر معاينه لگن ميكنه ميگه،
0
1401/10/13
mahi s
بله دکتر میگه
0
1401/10/13
mahi s
من دوست داشتم برم سز از طبیعی یکم میترسم ولی بخاطر بیمارستان میرم طبیعی
0
1401/10/13
سوال کننده
طبیعی بهتره یا سزارین؟
0
1401/10/13
سوال کننده
چرا؟
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
چرا بخاطر بيمارستان؟
0
1401/10/13
سحر ...
ان شاالله همتون سالم و سلامت نی نی به بغل از اتاق زایمان خارج بشید و بعد هی از نی نی تون عکس بگیرید و بزرگ که شد بگید آی بچه پررو تو اینجوری فنقلی بودی ها
0
1401/10/13
mahi s
هر کدوم درگیری های خودشو داره ولی اکثرا میگن طبیعی چون درد و ی بار میکشی و تمام
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
مونده كدومت به بدنت بسازه، ولى طبيعى بتوتى خيلى خوبه.
1
1401/10/13
mahi s
ایشالا عزیزمممم همچنین خود شمااا😍
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
انشالله عزيزم تو هم بزودى كنار اسمت هفته باردارى رو بزارى🙏🙏🙏
0
1401/10/13
سوال کننده
عزیزدلی خوش قلبم
الهی ماهم در زمان مناسب از شما بشنویم که بارداری 😍♥️
الهی ماهم در زمان مناسب از شما بشنویم که بارداری 😍♥️
0
1401/10/13
mahi s
آزاد سزارین خیلی میشه ۱۶ میلیون تازه اگ خدایی نکرده بچه بستری نشه اگ بشه ک شبی ۲۵۰۰ اضافه مبش ب هزینه با هزینه دارو
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
آره خدايي خيليه هزينش..
0
1401/10/13
سوال کننده
منم همش به فکر سزارین بودم اما از وقتی یه پیج تو اینستاس دیدم چه راحت طبیعی فارق میشن تصمیمم عوض شد
0
1401/10/13
سوال کننده
چرا مگه چیه که اینطوریه
0
1401/10/13
mahi s
مامای همراه با ورزش بارداری خیلی کمک میکنه ک زایمان راحت داشته باشی
0
1401/10/13
mahi s
هیچ زورشون میرسه پول بگیرن فقط 😊
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
من از سزارين ميترسم
0
1401/10/13
سوال کننده
زایمان در آب چطوره؟
چیزی میدونین راجع بهش؟
چیزی میدونین راجع بهش؟
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
ديدم تو اينستاگرام ولى نميدونم ايران هست يا نه.
0
1401/10/13
سحر ...
ممنونم
0
1401/10/13
mahi s
من خودم از سزارینم میترسم خصوصا آمپولی ک میزنن تو نخاع
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
من از سوندش بيشتر ميترسم😂😂😂
0
1401/10/13
mahi s
خیلی راحت و میگن درد خیلی کمی رو حس میکنی
0
1401/10/13
سوال کننده
خوبه؟
1
1401/10/13
سحر ...
ان شاالله فدات
0
1401/10/13
mahi s
تو ایرانم هست
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
كاش باشه.
0
1401/10/13
mahi s
هست من پیجشو داشتم بزار اگ پیدا کردم میفرستم برات
0
1401/10/13
سوال کننده
پس فکر کنم همین رو انتخاب کنم .. هیچی نمیدونم ازش .. امیدوارم تا اون موقع حالم مساعد بشه بتونم قشنگ در موردش تحقیق کنم
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
مرسى
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
انشالله حالت خوب ميشه نهايت تا ماه 4 اينجور شديد ميشى.
0
1401/10/13
mahi s
آره حتما اول راجب زایمان تحقیق کن بعد انتخاب کن ک اذیت نشی
0
1401/10/13
mahi s
بچها من برم لالا
0
1401/10/13
سوال کننده
الان من برم از برنامه بیرون
بعد باز بخوام باهاتون حرف بزنم و پیداتون کنم باید بیام همینجا؟
چیکار باید بکنم؟
بعد باز بخوام باهاتون حرف بزنم و پیداتون کنم باید بیام همینجا؟
چیکار باید بکنم؟
0
1401/10/13
mahi s
آره بیا همینجا
0
1401/10/13
mahi s
ما هستیمم
1
1401/10/13
سحر ...
حالت هم خوب میشه فدات شم تازه اول راهی چندماه دیگه مونده که شکمت باد کنه نتونی تکون بخوری😅😅
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
برو جانم شبت خوش.
0
1401/10/13
mahi s
برو تو پرسش و پاسخ من
0
1401/10/13
سوال کننده
الهی آمین عزیزدلم
بازم ممنونم
بازم ممنونم
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
اعلان اينجا رو از بالا روشن كن
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
من روشن كردم
0
1401/10/13
سوال کننده
آمین عزیزدلم♥️
0
1401/10/13
سوال کننده
اوکی 💋
0
1401/10/13
سحر ...
دوستان شب همگی خوش 😘😘
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
😍😍😍😍
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
شب تو هم خوش سارا جان،
0
1401/10/13
mahi s
شبتون خوووش
0
1401/10/13
mahi s
اسمش سحره🥺
0
1401/10/13
سوال کننده
از همتون ممنونم
الهی که خدا همیشه حال دلتون رو خوب نگه داره
شبتون پر آرامش 💋✌️✌️✌️✌️
الهی که خدا همیشه حال دلتون رو خوب نگه داره
شبتون پر آرامش 💋✌️✌️✌️✌️
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
واقعا باشه😍😍
0
1401/10/13
زیبا 🐥🐥
😴😴😴
1
1401/10/13
آسمان آرت
کشک . ماست پروبیتیک . چیپس ساده باماست. اب پرتقال وسط روز . اب انار . موز. اش رشته .اش دوغه
اینا چیزای بود که منو اوایل زنده نگه میداشت منم مثل شما بودم. کم کم بهتر شد ولی
متاسفانع همچنان بد ویار هستم . حتی الان که پیام میزنم تمام معدم بهم ریخته
اینا چیزای بود که منو اوایل زنده نگه میداشت منم مثل شما بودم. کم کم بهتر شد ولی
متاسفانع همچنان بد ویار هستم . حتی الان که پیام میزنم تمام معدم بهم ریخته
1
1401/10/13
فاطمه. .
سلام عزیزم موردی نداره تا چهار ماهگی همینطوری هستی بعدش دیگه خوب میشی نی نی خوشگلت هم به امید خدا صحیح و سالم بغل میگیری تا ویار اومد سمتت لیموترش تازه بگیر بزار بغل دستت بو کن
0
1401/10/13
فاطمه. .
وای من اینقدر حالم بد میشد ک همش بستری بودم
0
1401/10/13
فاطمه. .
از بوی خونم بدم میومد
0
1401/10/13
فاطمه. .
از دریخچال ک باز میشد بدم میومد
1
1401/10/13
فاطمه. .
شربت آبلیمو درست کن بخور بدنت کم آب نشه
1
1401/10/13
فاطمه. .
الان نی نیت به آب بیشتر احتیاج داره
1
1401/10/13
فاطمه. .
چای و زنجبیل هم برا حالت تهوع عالیه
1
1401/10/13
فاطمه. .
اما خیلی کم مصرف کن که ضرر نداشته باشه
1
1401/10/13
فاطمه. .
سیب هم بخور اشتها بیای
1
1401/10/13
فاطمه. .
قبل غذا دوتا برگ کاهو بخور
0
1401/10/13
سوال کننده
ممنون عزیزم لطف کردین
0
1401/10/13
سوال کننده
خیلی ممنونم از راهنماییاتون .. ♥️♥️♥️🙏
0
1401/10/13
پزشک اوما
سلام به روی گلتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
نام داروهای مصرفی را بگویید
وقتتون بخیر ❤️
نام داروهای مصرفی را بگویید
0
1401/10/13
سوال کننده

این قرص هست که قبل از صبحانه میخورم
0
1401/10/13
سوال کننده

این شیاف هست که اجازه دارم روزی ۳بار مصرف کنم
0
1401/10/13
سوال کننده
وقتتون بخیر
0
1401/10/13
سوال کننده
شربت در دسترسم نیست فقط که عکسشو بفرستم .. داخل یخچال هست
0
1401/10/13
پزشک اوما
جان دلم نمیتوانید دمیترون تهیه کنید؟ یا ب6؟ باتوجه به قوانین کشوری که درآن ساکن هستید ممکن نیست؟
0
1401/10/13
سوال کننده
از نظر شما موردی نداره اینا که میگین رو استفاده کنم؟
بعد اگر بتونم تهیه کنم چطوری باید استفاده کنم؟
بعد اگر بتونم تهیه کنم چطوری باید استفاده کنم؟
0
1401/10/13
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
دمیترون تا روزی سه تا مجازی
0
1401/10/13
سوال کننده
درضمن هنوز لکه بینی دارم هروز .. لکه های قهوه ایی رنگ
0
1401/10/13
سوال کننده
خب روزی ۳تارو چطوری؟
قبل غذا بعد غذا .. ایناشم مهمه دیگه
قبل غذا بعد غذا .. ایناشم مهمه دیگه
0
1401/10/13
پزشک اوما
جان دلم کاملا مجاز هستند ، اگر داروها را یافتید متوکلوپرامید را که به شکل شیاف هست قطع کنید و هر 12 ساعت یک عدد ب 6 بخورید اگر موثر نبود علاوه بر آن هر 12 ساعت یک عدد دمیترون مصرف کنید.
تهویه خانه مناسب باشد، از عطر استفاده نکنید، تعداد وعده های غذایی را به ۷ یا ۸ وعده در روز افزایش داده و به جای آن از حجم هر وعده کم کنید. غذاهای محرک مانند غذاهای چرب، سرخ کردنی و پرادویه را کاملا از برنامه غذایی خود حذف کنید. همراه با غذا هیچ نوع مایعاتی نخورید و بین مصرف انواع نوشیدنی های با غذا حداقل 30 تا 60 دقیقه فاصله بگذارید. بعد از خوردن غذا بلافاصله خم نشده و یا دراز نکشید. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید و چند عدد نان تست خشک یا چوب شور یا بیسکوییت زنجبیلی بخورید.
بابت لکه بینی ها باید شیاف پروژسترون برایتان آغاز گردد
تهویه خانه مناسب باشد، از عطر استفاده نکنید، تعداد وعده های غذایی را به ۷ یا ۸ وعده در روز افزایش داده و به جای آن از حجم هر وعده کم کنید. غذاهای محرک مانند غذاهای چرب، سرخ کردنی و پرادویه را کاملا از برنامه غذایی خود حذف کنید. همراه با غذا هیچ نوع مایعاتی نخورید و بین مصرف انواع نوشیدنی های با غذا حداقل 30 تا 60 دقیقه فاصله بگذارید. بعد از خوردن غذا بلافاصله خم نشده و یا دراز نکشید. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید و چند عدد نان تست خشک یا چوب شور یا بیسکوییت زنجبیلی بخورید.
بابت لکه بینی ها باید شیاف پروژسترون برایتان آغاز گردد
0
1401/10/13
پزشک اوما
جان دلم کاملا مجاز هستند ، اگر داروها را یافتید متوکلوپرامید را که به شکل شیاف هست قطع کنید و هر 12 ساعت یک عدد ب 6 بخورید اگر موثر نبود علاوه بر آن هر 12 ساعت یک عدد دمیترون مصرف کنید.
تهویه خانه مناسب باشد، از عطر استفاده نکنید، تعداد وعده های غذایی را به ۷ یا ۸ وعده در روز افزایش داده و به جای آن از حجم هر وعده کم کنید. غذاهای محرک مانند غذاهای چرب، سرخ کردنی و پرادویه را کاملا از برنامه غذایی خود حذف کنید. همراه با غذا هیچ نوع مایعاتی نخورید و بین مصرف انواع نوشیدنی های با غذا حداقل 30 تا 60 دقیقه فاصله بگذارید. بعد از خوردن غذا بلافاصله خم نشده و یا دراز نکشید. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید و چند عدد نان تست خشک یا چوب شور یا بیسکوییت زنجبیلی بخورید.
بابت لکه بینی ها باید شیاف پروژسترون برایتان آغاز گردد
تهویه خانه مناسب باشد، از عطر استفاده نکنید، تعداد وعده های غذایی را به ۷ یا ۸ وعده در روز افزایش داده و به جای آن از حجم هر وعده کم کنید. غذاهای محرک مانند غذاهای چرب، سرخ کردنی و پرادویه را کاملا از برنامه غذایی خود حذف کنید. همراه با غذا هیچ نوع مایعاتی نخورید و بین مصرف انواع نوشیدنی های با غذا حداقل 30 تا 60 دقیقه فاصله بگذارید. بعد از خوردن غذا بلافاصله خم نشده و یا دراز نکشید. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید و چند عدد نان تست خشک یا چوب شور یا بیسکوییت زنجبیلی بخورید.
بابت لکه بینی ها باید شیاف پروژسترون برایتان آغاز گردد
1
1401/10/13
سوال کننده
خیلی خیلی ازتون سپاسگذارم
خیلی لطف کردین .. چشم حتما انجام میدم در حد امکان
خیلی لطف کردین .. چشم حتما انجام میدم در حد امکان
0
1401/10/13
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان مهربان و امیدوارم خیلی زود شیرینی بارداری برایتان بیشتر و عوارض آن قابل تحمل تر شود 🌸🌹🌸
0
1401/10/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/10/14
سوال کننده
الهی آمیییییین واقعاااااا
تا الان که هیییییچ لذتی ندیدم فقط درد کشیدم .. هم روحی هم جسمی
الهی که این دوران به خوبی و به زودی بگذره .. خیلی طاقتم کم شده .. خیلیییی
تا الان که هیییییچ لذتی ندیدم فقط درد کشیدم .. هم روحی هم جسمی
الهی که این دوران به خوبی و به زودی بگذره .. خیلی طاقتم کم شده .. خیلیییی
0
1401/10/14
پزشک اوما
قوی باشید عزیزم خیلی زود روزهای بهتری از راه خواهد رسید، خودتان را سرگرم کنید و امید داشته باشید 💜💜
0
1401/10/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|112_col
0
1401/10/14
سحر ...
سلام آرزو جان چطوری؟بهتر شدی عزیزم؟دارو پیدا کردی؟
1
1401/10/15
سوال کننده
الهی آمین که هرچی زودتر این دوران هم بگذره
ممنونم ازتون .. خیلی زیاد🙏
ممنونم ازتون .. خیلی زیاد🙏
0
1401/10/15
سوال کننده
سلام سحر جان خوبی
دیروز باز رفتم دکتر و از نو واسم آزمایش انجام شد و دارو نوشتن
یکمی بهترم اما نه زیاد
دیروز باز رفتم دکتر و از نو واسم آزمایش انجام شد و دارو نوشتن
یکمی بهترم اما نه زیاد
1
1401/10/16
پزشک اوما
جان دلم هستيد 💜💜
1
1401/10/16
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




