سلام دکتر عزیز
لطفا زود جواب بدید چون خیلی نگرانم
امروز رفتم سونو هفته بیست و نه و دو روز هستم بارداری اولم هست و لک بینی هم نداشتم تا الان
تو جواب سونو زده مایع امینیوتیک کمتر از حد طبیعی می باشد afi=7
میشه راهنماییم کنین من دارم میمیرم از نگرانی
پرسش (1401/10/12):
مایع امینیوتیک دور جنین
445
5
1401/10/12
سوال کننده
0
1401/10/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم عکس سونوگرافی توبفرس
0
1401/10/12
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
مصرف مایعاتت زیادکن و زودتربرو پیش دکترت ک سرم تراپی کنه نشتی نداری؟
0
1401/10/12
باران مامان رزا hadavand
عزیزم تا میتونی اب و مایعات بخور میره بالا نگران نباش اصلا
0
1401/10/12
باران مامان رزا hadavand
منم اینجوری شدم ۳۱ هفته تا ۳ روز مرتب آب خوردم زیاد بعدش زیاد شد و همونجوری ام مونده تاالان خداروشکر
0
1401/10/13
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
لطفا عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
لطفا عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




