الان الگوی خاصی نداره بچه من وقت هایی ک درازمیکشم چندباری تکون میخوره اونم بیشترسمت شب ها
واسه من از صبح تا حالا یه بار اونم در حد جهار پنج ضربه
سلام هر موقع غذا میخوری یا شیرینی .... تعداد خاصی نداره.همون تکون بخوره کافیه
آخ بذار بالای ۳۰ هفته بری اینقدر این حرکتهاش زیاد میشه خیلی شیرینه
استرس گرفتم جون به لب میشم تا تکون میخوره
عزیزم تاریخ زایمانت چندم زده ؟؟
میگم حرکتش مثل نبض هس هفت هشت بار پشت سر هم؟؟؟
آها پس دختر منم یه حرکتایی میکنه خودم خبر نداشتم 😅😅
اگه چند بار پشت هم میزنه همون حرکتشه
من الان یه خورده محکم تر شده ضربه هاش
دختر منم انگاری حوصله حرکت نداره 😊 منم نگرانم چرا تکون نمیخوره
مدل خاصی نداره من جفتم قدامی بود زیاد حرکتو حس نمیکردم ولی به هیچ عنوان شب تکون نمیخورد ولی مثلا دوستم میگفت تا صب از تکونا بچه ش خوابش نمیبره.