سلام دکترجان دخترم تب ۳۷.۵درجه داره اسهالم داره دندوناشم داره نیش میزنه آیاازبیماریه یادندان بروفن بدم یاآستامینوفن
0
1401/10/12
Nazi ❤🥰)
عزیزم اگه تب داره بهش استامینوفن بده بچه اذیت نشه
0
1401/10/12
سوال کننده
باشه بروفن پس واسه چی تجویزمیشه
0
1401/10/12
Nazi ❤🥰)
برفن هم برای تبه من الا پسرم تبش با برفن پایین میاد برفن قوی تره
0
1401/10/12
Nazi ❤🥰)
ولی من از یک سالگی به بعد بروفن دادم برای سن دختر شما نمیدونم
0
1401/10/12
سوال کننده
دکترتجویزکردبراتبش قبلا
0
1401/10/12
Nazi ❤🥰)
عه خوبه
0
1401/10/12
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
فعلا هر دو علت میتوانند دخیل باشند ، فعلا باتوجه به شدت تب از قطره استامینوفن کمک بگیرید کفایت میکند 🌹
فعلا هر دو علت میتوانند دخیل باشند ، فعلا باتوجه به شدت تب از قطره استامینوفن کمک بگیرید کفایت میکند 🌹
0
1401/10/12
سوال کننده
ممنونم دکترعزیز
0
1401/10/12
سوال کننده
چقدزمان میبره تادندان هابزنه بیرون راحت بشه
0
1401/10/12
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، حقیقتا قابل پیش بینی نیست و باید صبور بود ❤️
1
1401/10/12
سوال کننده
ممنونم عزیزم😍
1
1401/10/12
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💜💜
0
1401/10/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|158_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



328

