فکر کنم قند خون رو نوشته که ناشتا و بعد از صبونه باید خون بگیرن آهن و تیرویید و ..
باید هر چه سریعتر بدی که اگه چیزی تو بدنت کم بهت قرص بده دکترت
تا آخر ۲۸میتونی انجامش بدی
آها
من فردا وارد هفته ی ۲۶ میشم
انشاءالله توی هفته ی ۲۶ انجامش میدم
سلام به روی قشنگتون مامان گل
سنجش سطح گلوکز و چکاپ از سایر حهات خصوصا کم خونی و سطح ویتامین دی است، بین هفته 24 تا 28 قابل انجام هست ❤️
ممنونم از شما خانوم دکتر مهربون و خوش برخورد و بااخلاق 😍🥰
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی و مهربان و انرژی مثبت❤️❤️❤️
خانم دکتر از چند ساعت قبل باید ناشتا باشم؟
و اینکه آزمایش دو مرحله است یا سه مرحله؟
عزیزجانم از 8 تا 12 ساعت قبل ناشتا باشید.
در سه نوبت قند خون چک میشود 🌹
خواهش میکنم بانو جان ❤️❤️