سلام پزشک عزیز..من پسرم دوماهشه قبلا بعدظهرا چون ساعتای زیادی بیداربود شیرمکم می شد وسیر نمی کرد برای همین روزی یک بار بین ۱۵تا۳۰ سی سی شیر خشک بهش میدادم ..الان ۴ روزه ک شب ها تا صبح اصلا نمیخوابه وسینمو هم اصلا نمیگیره تا دو روز پیش وقتی از خواب بیدارمی شد سینمو میگرفت ولی الان دیگه نه ..ازترس اینکه قندش نیاد پایین بهش شیرخشک میدم و ساعتها باهاش درگیرم ک سینمو بگیره ..چیکار کنم دوباره شیر خودمو بخوره اصلا دلم نمیخواد بهش شیر خشک بدم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



527
1401/10/12


