خانم دکتر درود ...خدا قوت.
من پسرم ده روز پیش دو روز تب کرد که کنترل شد و خوب شد بعدش گلوش خلط داشت و کمی سرفه های خلطی می کرد بردمش دکتر گفت نیازی به آنتی بیوتیک نیست چون چرک پشت حلقش هست .من فقط چهار روز هست پلارژین دادمش با لعاب به دانه و بارهنگ.
امروز دیگه سرفه های خلطی نکرد اما شبی سینه اش خس خس می کنه موقع نفس کشیدن.
چکار کنم به نظرتون ؟ آیا باید دوره اش بگذره یا مجدد دکتر ببرمش؟
پرسش (1401/10/12):
خس خس سینه پسرم
421
20
1401/10/12
سوال کننده
0
1401/10/12
سوال کننده
البته اون دو روز که تب کرد من بهش سه روز کلاموکس دادم ...
0
1401/10/12
Zahra Delbar
سلام عزیز م دختر منم دقیقا همینجور شد بردم دکتر گفت چیزی نیست فقط یه کوریزان داد تب 5 روزی هست قطع شده دو روز تب داشت فقط اما خس خس نه واکسن 18 ماهگی هم داشت زنگ زدم بهداشت گفت دوباره ببر معاینه اگه دکتر گفت خوبه بیار بزنیم که بردم دکتر دیروز گفت گلو ملتهب شده و آنتی بیوتیک داد و کتوتیفن، به نظر من دوبا ه یه دکتر دیگه ببر
0
1401/10/12
Zahra Delbar
دیروزم صبح که بیدار شد چشمش اینقدر چرک. داده بود که باز نمیشد و قرمز شده شستشو میدم براش یه ذره بهتر شده
0
1401/10/12
Zahra Delbar
هر روز یه ویروس و مریضی مسخره گیدا مشه بچه ها دچار میشن خودمون بودیم طوری نبود اما این طفلیا دلم میسوزه من که هر دقه غصه میخورم براشونبه امید روزی که انشاالله هیچ بچه ایی مریض نشه
0
1401/10/12
Zahra Delbar
شرمنده من طولانی صحبت کردم
0
1401/10/12
💮maral💮 .
آره ببرش خس خس سینه علائم آسمه برو دکتر کنترل کنه خدای نکرده آسم نباشه
0
1401/10/12
💮maral💮 .
زهرا دختر منم همینجوری شد چشمش
قطره باکتی ماید هر ۸ساعت ۱قطره بریز
روغن چشمی هم شبا بزن
باچایی کمرنگ هم بشور
قطره باکتی ماید هر ۸ساعت ۱قطره بریز
روغن چشمی هم شبا بزن
باچایی کمرنگ هم بشور
0
1401/10/12
Zahra Delbar
با چای میشورم اما قطره حتما فردا میگیرم، روغن چشمی از کجا بگیرم؟
0
1401/10/12
Zahra Delbar
بردمش درمانگاه ارین گفتن دکتر عباسی خوبه وگرنه همیشه پیش توکلی میبردم
0
1401/10/12
عاطفه موسوی
پسرمنم اینطوری شده بود دکتر قطره باکتی ماید داد دو روزه خوب شد
0
1401/10/12
سوال کننده
آره بخدا تا خوب میشن باز دوباره سرما می خورن
1
1401/10/12
سوال کننده
دشمنت شرمنده عزیزم ممنون عزیزم
0
1401/10/12
سوال کننده
حالا به دکترش پیام دادم اگه گفت بیارش میبرمش
0
1401/10/12
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید 🌹🌹
تا دو الی سه روز دیگر صبوری کنید و در خانه بخور سرد بگذارید ،اگر بهتر نشدید جهت معاینه مراجعه کنید ❤️
زنده باشید 🌹🌹
تا دو الی سه روز دیگر صبوری کنید و در خانه بخور سرد بگذارید ،اگر بهتر نشدید جهت معاینه مراجعه کنید ❤️
1
1401/10/12
سوال کننده
خیلی ممنون چشم
0
1401/10/12
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹🌹
0
1401/10/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خرخر سینه مووقع شیر خوردن
- رنگ مدفوع نوزاد چرا اینجوریه
- خس خس سینه و حساسیت پروتئین گاوی
- 🔴🔴🔴🔴سلام خانومای گل دخترم هروقت گریه میکنه
- سرفه های زیاد و خس خس سینه؟
- خس خس سینه دخترم
- دکتر اوما لطفا هرچه زودتر بیاید. خس خس سینه و سرفه نوزاد 6 ماهه
- خس خس سینه نوزاد بد واکسن
- ناله کردن نوزاد در خواب
- سرماخوردگی و خس خس سینه




