جاری من اینطوری شده بود . اگر چیز حساسیت زا نخوردی این چند روزه ' حتما تست کبد بده اگر اوکی بود . سریع به دکترت بگو .
چون جاریم بعدا معلوم شد ' مسمومیت بارداری داشته
ببین ولی استرس نداشته باش. پشیمون شدم برات نوشتم.
یا مسمومیت بارداریه یا حساسیت به جفت
منم از این جوشا دارم رو شکمم
استرس که گرفتم 😐 ولی شنیدم اونجور که مسمومیت باشه خارش شدید داره
سلام به روی ماهتون مامان جان
نگران نباشید ولی امروز جهت ارزیابی سطح آنزیم های کبدی مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم ❤️
باشه میرم فردا ولی مگه نباید خیلی بخارن ؟ که خطرناک باشن؟
جان دلم نمیتوان صرفا منتظر خارش ماند، ممکن است یک حساسیت کاملا ساده باشند اما تا وقتی سطح آنزیم های کبدی چک نشود نمیتوان نظری داد
خانوم دکتر آنزیم کبدیم بالا هست چیکار باید بکنم الان؟ 😭
جان دلم نگران نباشید به بیمارستان جهت شروع روال درمانی و مراقبتی مراجعه کنید
میشه شنبه برم یا همین امروز باید برم؟
همین امروز برويد چون من نزدیک شما نيستم و نمیتوانم از اینجا ارزیابی کامل انجام دهم