سلام عزیزم طبیعیه ولی تو بعضی موارد از کم خونی هم میشه
دختر منم اینجوری بود دستو پاش عرق میکرد سرد میشد .ازمایش بردم شکر خدا اصلا کم خونی نداش
من شنیدم بچه های رفلاکسی این مدلی هستن پسر خودمم همیشه همین بوده از همون موقع ک بدنیا اومد هنوزم هست
دختر منم گهگاهی اینجوریه دست و پاهاش سرده ولی دستاش گرمتر از پاهاشه
دختر منم اونطوریه
باباشم اونطوریه
همیشه سعی کن جوراب پاش باشه
بهش قطره آهن میدم امیدوارم از کم خونی نباشه
حالا برای تست یکسالگی میبرم ببینم وضعیتش چجوریاس
یعنی امکان داره هنوز رفلاکس داشته باشه ؟
اوایل داشت ولی الان رو دیگه نمیدونم
آره عزیزم همیشه توی خونه جوراب پاش میکنم
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹🌹
این شرایط در بچهها به طور معمول کاملا طبیعی است اما حتما چکاپ یک سالگی انجام شود تا از نبود کم خونی اطمینان حاصل کنیم❤️
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️❤️