سلام وقتتون بخیر
پسر من چند روزی توی بیمارستان بدلیل سرفه و افت اکسیژن بستری بود
ولی ریه هاش درگیر عفونت نبود روز اول بیمارستان سرم گرفت و بعدش کلا بخور گذاشتن تا دوروز.بعد مرخص شدن دکتر آزیرتماسین تجویز کرد
از وقت مرخصی که ۷دی بود احساس میکردم دفع ادرارش کم شده
اول فک کردم از آنتی بیوتیک هست .گفتم ازتون بپرسم
یدونه پوشاک صب عوض میکنم که پپی میکنه یدونم شب
شب تا صب هم کلا از اول جیش نمیکنه
خیلی کم جیش میکنه
چیکار کنم من
بیمارستان که بود اصلا عفونت نداشت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



360
1401/10/11



