سلام خانم دکتر . من امروز ۱۳ روز تاخیرم و ازمایش بتا دادم و منفی بود . نیم بود .
یه سونو دادم دیروز . براتون میفرستم . دیشب حس فشار به مقعد داشتم که چن بار فشار دادمو مدفوع نکردم ولی کل شکمم درد گرفت مثل درد زایمان و بعد حالت تهوع و لرز اومد برام که بیمارستان سرم و ارام بخش زدم و خوب شدم . امروز دکتر دوباره سونو نوشته . میشه بگین چه سونی هستش؟ و عایا نیاز هست مثانه ام پر باشه یا نه
پرسش (1401/10/11):
تاخیر پریودی و برگه سونوگرافی
809
21
1401/10/11
سوال کننده
0
1401/10/11
سوال کننده

0
1401/10/11
سوال کننده
این سونوگرافی رو دیروز انجام دادم
0
1401/10/11
سوال کننده

0
1401/10/11
سوال کننده
اینم قراره فردا بدم . چه سونوگرافی هستش ؟ و نیاز به پر بودن مثانه داره ؟
0
1401/10/12
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
جان دل شما باردار نیستید ولی یک کیست با ابعاد به نسبت بزرگ دیده شده و به همین دلیل پزشک سونوگرافی واژینال و داپلر درخواست داده تا مطمئن شود که چرخش تخمدان بدلیل کیست بزرگ رخ نداده است. مثانه پر باشد در مرکز تصویربرداری اگر نیاز بود دستور تخلیه داده خواهد شد، کار سنگین نکنید، وسیله بلند نکنید، فعلا دخول نداشته باشید و اگر هم رابطه نهایتا داشتید با ملایمت باشد🌹
جان دل شما باردار نیستید ولی یک کیست با ابعاد به نسبت بزرگ دیده شده و به همین دلیل پزشک سونوگرافی واژینال و داپلر درخواست داده تا مطمئن شود که چرخش تخمدان بدلیل کیست بزرگ رخ نداده است. مثانه پر باشد در مرکز تصویربرداری اگر نیاز بود دستور تخلیه داده خواهد شد، کار سنگین نکنید، وسیله بلند نکنید، فعلا دخول نداشته باشید و اگر هم رابطه نهایتا داشتید با ملایمت باشد🌹
0
1401/10/12
سوال کننده
ممنووونم خانم دکتر . کار سنگین که نه . ولی دخترم رو بغل میگیرم و میشورمش و اینا . دخول هم نداریم فعلا . پریشب که درد گرفت خیلی بد بود دردش . در حد زایمان طبیعی .
0
1401/10/12
سوال کننده
حتی دیروز هم که با ماشین رفتیم تبریز و یک ساعت راه بود . بعدش باز من یکم حالت تهوع و لرز گرفتم . 🤦🏻♀️
0
1401/10/12
پزشک اوما
جان دلم حتما بررسی را زودتر جهت تعیین دقیق شرایط انجام دهید ❤️
0
1401/10/12
سوال کننده
حتمااا . خیلی ممنووونم . امروز بعدظهر میرم سونو داپلر . اگر تخمدان چرخش داشته باشه ، عمل جراحی نیاز هست ؟
0
1401/10/12
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ، بستگی به شدت مشکل در بررسی دارد
0
1401/10/12
سوال کننده
خانم دکتر اینم جواب سونوگرافیم . گفتن که کیستم پاره شده تو تخمدان و مرحله سخت رو پشت سر گذاشتم شنبه شب که شدید درد گرفت شکمم
0
1401/10/12
سوال کننده

0
1401/10/12
پزشک اوما
بله خداروشکر تورشن یا همان چرخش تخمدان رخ نداده است،، فقط نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا در مورد روال درمانی تصمیم گیری شود 🌹
0
1401/10/12
سوال کننده
ممنووونم خانم دکتر . گفتم قوص دوفاستون بخورم هر۱۲ ساعت یدونه و بمدت ۱۴ روز . بعد قطع کنم . باز ماه دیگه همین تاریخ دوباره ۱۴ روز بخورم قرص رو
0
1401/10/12
سوال کننده
فقط این کیستی که پاره شده و خون داره تو تخمدانم با پریود شدن برطرف میشه بنظرتون ؟؟؟ چون بعضا یکم یذرهههه حس حالت تهوع میاد بهم . حالا میترسم با خوردن این دوفاستون ها تهوع بگیرم
1
1401/10/13
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ، بسیار هم عالی همین رول را ادامه دهید اگر دچار تهوع شدید ب 6 یا دمیترون بخورید چون باید با مصرف دوفاستون و کمک به شروع خونریزی به رفع کیست کمک کنیم. به طور معمول با پریود شدن برطرف میشود. نکاتی که قبلا گفتم هم رعایت کنید 💜
1
1401/10/13
سوال کننده
ممنوونم . چشم .
0
1401/10/13
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم ❤️
0
1401/10/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|114_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




