ب دکترت زنگ بزن همین امروز
خیلی کبود شده؟؟
جایی ضربه نخورده؟
برای سرماخوردگیت عسل و ابلیمو بخور. دیفن هیدرامین ساده قرقره کن بریز دور . اب نمک قرقره کن
اگرم خوب نشدی برو متخصص ک دارو بگیری
نه زیاد نیست .
دوسه روز هست
اول فک کردم رنگ چیزی هست مالیده شده
سلام مامان جان به روی قشنگتون
اگر مطمئن هستید که ضربه نخورده و داروی خاصی جز مکمل های بارداری مصرف نمیکنید ، همین امشب به بیمارستان مراجعه کنید تا سطح گازهای خونی و فاکتورهای انعقادی چک شود 🌹
خانم دکتر برطرف شد ،بازم نیازه برم بیمارستان؟
حالا منتو بارداری انگشتم انگار رد حنا خورده بود
اگر برطرف شده و تنگی نفس ندارید و حال شما خوب است نیازی به مراجعه نیست اما در صورت تکرار مراجعه کنید
بله طرف شده اما سرماخوردگی دارم ربطی به اون نداره خانم دکتر؟
بدون چک سطح گازهای خونی نمیتوان به قطعیت گفت مرتبط هستند 🌹🌹