سلام عزیزم
بقایا داری اندازه اش هم حدود سه سانته.
دیواره رحم هم هنوز ضخامتش کم نشده
نگران نباش من از خیلیا همینجا شنیدم کورتاژ شدن خیلی راحت و بدون درد بوده
چاره ای نیست باید انجام بدی خدای نکرده داخل رحم بمونه باعث مشکل میشه
عزیزم راحتر از ساکشن اصلا وجود ندارع ترس راه نده به دلت
مرسی عزیزان،الان با یه دکتر صحبت کردم گفت دوباره قرص زیر زبونی بخورم