سلام دکترجان داشتن بواسیر دلیل میتونه باشه برای اینکه دکترت نامه سزارین اجباری برای بیمارستان بده ؟
0
1401/10/11
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
سلام برای بیمارستان خصوصی اره نامه میدن
ولی دولتی دکتر خودت باید تایید کنه ک نمیتونی طبیعی بیاری ،پزشک مورد اطمینان تامین اجتماعی هم باید تایید کنه با معاینه
ولی دولتی دکتر خودت باید تایید کنه ک نمیتونی طبیعی بیاری ،پزشک مورد اطمینان تامین اجتماعی هم باید تایید کنه با معاینه
0
1401/10/11
🕊☘ELI RAD
سلام فکر نکنم واسه این مورد سزارین اجباری کنن چون من دوستم این مشکل داشت چندبارم عمل کرده بود تمام مدارکش برد بیمارستان ولی تایید نشد گفتن باید طبیعی زایمان کنه چون مورد حاد و خاصی نیست بواسیر
0
1401/10/11
سوال کننده
همون دیگه برای خصوصی ام تا برگه دکتر نباشه فایده نداره تو کرج اختیاری نداریم مگه به یه دلیلی دکتر بهت نامه بده واس اجباری
0
1401/10/11
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
در مورد بسیار شدید بله اما در موارد خفیف مانعی برای زایمان طبیعی وجود ندارد 🌹
در مورد بسیار شدید بله اما در موارد خفیف مانعی برای زایمان طبیعی وجود ندارد 🌹
0
1401/10/12
Sahar R
سلام عزیزم منم با همین نامه سزارین شدم تازه دکترم تنگی لگن هم نوشت البته بیمه قبولشون نکرد و ازاد حساب شدولی برای انجام سزارین باید فقط دکترت قبول کنه
0
1401/10/12
Sahar R
اگه میخوای سزارین شی بهترین راه پیدا کردن دکتریه که انجامش میده
0
1401/10/13
سوال کننده
مرس عزیزم اره ولی میخام یه بخشییو تکمیلی بده
0
1401/10/13
Sahar R
به من که ندادن چون بیمارستان دلایلو قبول نداشت با وجودی خصکصی بود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1228

