گام احتمالا مال حساسیت به کره بادوم زمینی هست پسر منم حساسیت داره
سلام جان دلم
احتمالا حساسیت وجود دارد، فعلا هیچ کدام را مصرف نکنید و برای بهبود این شرایط ، تا حد امکان دلبندتان را پوشک نکنید و روی جوش ها کالاندولا و زینک اکساید مارک دینه به صورت ترکیبی بزنید، اگر بهتر نشد عکس بگیرید تا ببینم ، از دستمال مرطوب استفاده نکنید و عگبعد هر بار دفع هم حتما خوب دلبندتان را بشویید و خشک کنید ❤️

این عکسشه دکتر اینجوری شده
دکتر انگار درد هم داره نیاز هست ببرم متخصص
جان دلم ترکیب کلوتریمازول و هیدروکورتیزون 1 درصد را شروع کنید، اگر تا فردا بهتر نشد مراجعه کنید ❤️
بازم معذرت میخوام که سوال میپرسم امکان داره از واکسن یکسالگی هم باشه چون تا صبل از واکسن هم هیچ مشکلی نداشت
خواهش میکنم مامان گل ❤️
جزو عوارض معمول واکسن نیست، من به کره بادام زمینی بیشتر مشکوک هستم
دکتر جان تا چند روز این دوتا کرم ادامه بدم دیشب که زدم خیلی بهتر شده
خداروشکر عزیزم تا 3 الی 5 روز میتوانید ادامه دهید اما بیشتر از آن خصوصا هیدروکورتیزون را نزنید ❤️