سلام دوستان حالتون چطوره
میخاستم بپرسم سونوگرافی وزن گیری جنین اگه تو ۳۱هفته بریم اشکال داره ؟! من اشتباهی تو ۳۱هفته ام نوبت گرفتم میخاستم ببینم باید حتما ۳۲هغته بریم یا میشه ۳۱هفته رفت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



503
1401/10/10





