سلام وقتتون بخیر نوزاد من ۱۱روزشه زبونش برفک زده و قطره نیستاتین کمیاب یا بریم داروخانه میگن نداریم کم شده به غیر از قطره نیستاتین چداروی دیگه ای وجود داره چون زبونش کم کم داره خیلی پر میشه
0
1401/10/10
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
سلام اخه نوزاد رو زبونش شیر میمونه تقریبا شاید برفک نباشه
0
1401/10/10
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
میتونی عکس بدی
0
1401/10/10
🧿مامانِ ماهلین🧿 **
ویوله دوژانسین عالیه عزیزم ،با دوبار استفاده برفک رفع میشه
0
1401/10/10
saba 🍭
یه قطره نیستاتین پلمپ دارم تو یخچال کاش میشد برات بفرستم
0
1401/10/10
Zahra Nasiri
برفک روزبون نمیشه رولپاش میشه حتماشیره روزبونش
0
1401/10/11
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹
مطمئن هستید برفک هست؟ رد شیر نیست؟ متخصص اطفال معاینه کرده؟
وقتتون بخیر 🌹
مطمئن هستید برفک هست؟ رد شیر نیست؟ متخصص اطفال معاینه کرده؟
0
1401/10/11
سوال کننده
سلام بله برفک مثل پنیرک شده دکتر گفت برفکه
0
1401/10/11
سوال کننده
ن عزیزم مثل شیر ماست شده رو زبونش
0
1401/10/11
سوال کننده
کنده هم نمیشه
0
1401/10/11
سوال کننده
قربونت عزیزم لطف داری
0
1401/10/11
سوال کننده
امیدوارم این باشه
0
1401/10/11
سوال کننده
شیر مثل ماست شده ک کنده نمیشه
0
1401/10/11
پزشک اوما
جان دلم ویوله دوژانسین را میتوان امتحان کرد اما چون سن دلبندتان زیر یک ماه هست باید مجوز مصرف را از متخصص اطفال بگیرید
0
1401/10/11
Zahra Nasiri
حتماب دکترنشون بده امادکترواسه دخترمن قرص فلوکونازول ۵۰داده بودتوده سی سی اب قاطی کنم ی سی سی شوبدم بهش دوسه روزه خوب شد
0
1401/10/11
saba 🍭
کدوم شهری
0
1401/10/11
saba 🍭
اگه بخایی میتونم برات ارسال کنم
0
1401/10/12
سوال کننده
خوزستان
0
1401/10/12
سوال کننده
لطف داری شما
0
1401/10/12
سوال کننده
نیستاتین تجویز کرد ک نیست
0
1401/10/12
سوال کننده
یعنی جواب میده
0
1401/10/12
saba 🍭
عزیزم بدون تعارف گفتم اگه خاستی برات پست میکنم
0
1401/10/12
سوال کننده
شاید بدرد خودت بخوره
0
1401/10/12
saba 🍭
میترسم خراب بشه آخه
0
1401/10/12
saba 🍭
عذاب وجدان دارم این دارو کمیابه بعد من بندازمش
0
1401/10/12
سوال کننده
تا استفاده نکنی آب نزاری خراب نمیشه
0
1401/10/12
سوال کننده
اگه آب گذاشتی استفاده اش تا یک هفتس
0
1401/10/14
Zahra Nasiri
اره دوروزه خوب میشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- درمان برفک دهان با نیستات
- برفک دهان را چطور درمان کنیم؟
- برفک دهان نوزاد یک ماهه
- درمان برفک دهان نوزاد چگونه است؟
- برفک روی زبان و داخل لب نوزاد
- اسهال و. برفک دهان دختر 9 ماه ام
- برفک دهان دخترم رو چیکار کنم؟😟
- سلام خانوم دکتر در سقف دهان دخترم چند نقطه سفید هست ممکنه برفک دهان باشه؟
- برفک دهان نوزاد دوماهه
- برفک زبان و سقف دهان و لب نوزاد ۷ ماهو ۱۹ روز



377

