سلام
پنجشنبه بتام ۱۴۶ بوده
امرو بعد از دو روز تکرار کردم ۳۲۵ شده
مگه نباید هر روز دوبرابر بشه؟
روند چطوره به نظرتون؟
امروز ۳ روزه پریودم عقب افتاده
پرسش (1401/10/10):
رشد تصاعدی تیتر بتا
778
45
1401/10/10
سوال کننده
0
1401/10/10
💎 sara 💎
دو و دو دهم برابر شده دیگه
اون دو دهم مهم نیست آنچنان
مبارکه
اون دو دهم مهم نیست آنچنان
مبارکه
0
1401/10/10
سوال کننده
مرسی
من احمق فکر کردم هرروز باید دوبرابر شه
نگو هر ۴۸ الی ۷۲ ساعت باید دوبرابر بشه
احمق بازی دراوردم
من احمق فکر کردم هرروز باید دوبرابر شه
نگو هر ۴۸ الی ۷۲ ساعت باید دوبرابر بشه
احمق بازی دراوردم
1
1401/10/10
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
هردوروز دوبرابرمیشه گل
روندش خیلی ام خوبه👌مبارکت باشه بسلامتی بگذرونی💫🤲❤
روندش خیلی ام خوبه👌مبارکت باشه بسلامتی بگذرونی💫🤲❤
0
1401/10/10
سوال کننده
سلامت باشی
آره خودم نفهمیدم بیچاره شوهرمم ترسوندم
آره خودم نفهمیدم بیچاره شوهرمم ترسوندم
2
1401/10/10
zahra s
ن هر دو روز دوبرابر باید بشه
0
1401/10/10
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
هر دو روز دوبرابر میشه ک درسته دیگه. چرا هی تکرار میکنی.
منم روز موعد 140 بودم تکرارم نکردم
منم روز موعد 140 بودم تکرارم نکردم
0
1401/10/10
ارزو a
نگار جان مبارکت باشه عزیزم، خیییلی خییلی خوشحالم برات
امیدوارم بارداریه راحتی داشته باشی و نی نی سالم بیاد بغلت
امیدوارم بارداریه راحتی داشته باشی و نی نی سالم بیاد بغلت
0
1401/10/10
سوال کننده
عزیزم دکترم گفت حتما برای اینکه ببینم توی چه وضعیتی هستی باید تکرار کنی
چونکه امروز هرچی گفتم نمیخوام سنو شم ب زور سنوم کردن گفتن چیزی نیست باید دوباره بتا بدی ببینیم رشد کرده یا نه
هرچی گفتم من تازه ۳ روز از موعدم گذشته معلومه ک هیچی پیدا نیست
گفتن باید ساک پیدا میبود
چونکه امروز هرچی گفتم نمیخوام سنو شم ب زور سنوم کردن گفتن چیزی نیست باید دوباره بتا بدی ببینیم رشد کرده یا نه
هرچی گفتم من تازه ۳ روز از موعدم گذشته معلومه ک هیچی پیدا نیست
گفتن باید ساک پیدا میبود
0
1401/10/10
سوال کننده
سلامت باشی گلم
0
1401/10/10
سوال کننده
آره دیر فهمیدم
0
1401/10/10
Kimiya 💛
دکترتو حتما عوض کن🚶♀️
0
1401/10/10
سوال کننده
یکی از بهترین دکترای اصفهان هستش
پیش خودش ای یو ای کردم
پیش خودش ای یو ای کردم
0
1401/10/10
Zi Zi
روندش که عالیه عزیزم.
دکترت کیه؟ منم اصفهانیم. واقعا بتا زیر 1000 انتظار داشته چی ببینه؟!!!
دکترت کیه؟ منم اصفهانیم. واقعا بتا زیر 1000 انتظار داشته چی ببینه؟!!!
1
1401/10/10
مامان بچه ❤
این دکترو عوض کن
بتای۲۰۰ ۳۰۰ هنوز چیو میخاد پیدا کنه 🤦♀️
بتای۲۰۰ ۳۰۰ هنوز چیو میخاد پیدا کنه 🤦♀️
0
1401/10/10
سوال کننده
دکتر مریم افقهی
0
1401/10/10
سوال کننده
🤣🤣🤣
0
1401/10/10
۰۰ ...
عزیزم روز ۱۴iuiازمایش دادی ؟
0
1401/10/10
سوال کننده
ن ۱۵ ای یو ای آزمایش دادم
0
1401/10/10
۰۰ ...
علائمی که جدید باشه داشتی یانه
0
1401/10/10
سوال کننده
همون کمر درد
ولی امروز سنو دادم ساک هم مشخص نبود
فکر کنم زودباش برا علائم
ولی امروز سنو دادم ساک هم مشخص نبود
فکر کنم زودباش برا علائم
0
1401/10/10
سوال کننده
من سینه درد هم ندارم حتی
خیلی خیلی خیلی کم
خیلی خیلی خیلی کم
0
1401/10/10
۰۰ ...
اها کلا گفتم ببینم چیز جدیدی حس نکردی که مطمئن بشی بارداری
0
1401/10/10
۰۰ ...
من هنو ۳روزه انجام دادم
0
1401/10/10
سوال کننده
به نظر من علائم گول زننده هستن گلم
من ی ماه هایی بود ک از حالت تهوع نمیتونستم تکون بخورم
سینه درد شدید داشتم
اما باردار نبودم
این ماه هیچ علائمی ندارم و باردارم
من ی ماه هایی بود ک از حالت تهوع نمیتونستم تکون بخورم
سینه درد شدید داشتم
اما باردار نبودم
این ماه هیچ علائمی ندارم و باردارم
0
1401/10/10
سوال کننده
انشالله خوش خبر باشی و مثبت بشی گلم
0
1401/10/10
۰۰ ...
اره منم همینطورم و اصلا دنبال علائمم نیستم
فقط چون طبیعی انجام ندادیم و با دارو بوده و iuiواس همون گفتم یه سوالی بکنم شاید به دردم خورد چیز جدیدی شنیدم
فقط چون طبیعی انجام ندادیم و با دارو بوده و iuiواس همون گفتم یه سوالی بکنم شاید به دردم خورد چیز جدیدی شنیدم
0
1401/10/10
۰۰ ...
انشالله عزیزم ممنون
0
1401/10/10
سوال کننده
اگه علائمی هم باشه از هفته ۶ و ۷ شروع میشه
من تازه هفته ۴ هستم
من تازه هفته ۴ هستم
0
1401/10/10
۰۰ ...
اره درسته ممنون عزیزم جواب دادی ♥️انشالله بارداری سالم و شادی داشته باشی
1
1401/10/10
سوال کننده
فدات عزیزم همچنین برای شما گلم
0
1401/10/10
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
بنظرم همین اول کار دکترو عوض کن. مشخصه ک اصن منطقی نیست.
انشاالله صحیح و سلامت بگذرونی و بیاد بغلت گلم.
انشاالله صحیح و سلامت بگذرونی و بیاد بغلت گلم.
1
1401/10/10
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
دکتر بهترین باشه
ولی شاید واسه خود ما خوب نباشه.
منم همین بودم بهترین دکتر ولی دوسال الاف شدم.
دکترمو عوض کردم ای یو ای کرد دفعه اول مثبت شدم. همجوره عالی بود.سرکلاژم کرد.
فقط زایمان رو طبیعی میخواست.
ک منم واسه زایمان بازم عوض کردم دکترم رو
خلاصه خواستم بگم ربطی به بد یا خوب بودن نداره
دکتر باید ارامش بده ب زن باردار و انرژی مثبت باشه
منطقی باشه
همین. مشخصه از اول راه این مدلی شروع کرد تا تهش سر هر موضوعی نگرانی پیش میاره.
ولی شاید واسه خود ما خوب نباشه.
منم همین بودم بهترین دکتر ولی دوسال الاف شدم.
دکترمو عوض کردم ای یو ای کرد دفعه اول مثبت شدم. همجوره عالی بود.سرکلاژم کرد.
فقط زایمان رو طبیعی میخواست.
ک منم واسه زایمان بازم عوض کردم دکترم رو
خلاصه خواستم بگم ربطی به بد یا خوب بودن نداره
دکتر باید ارامش بده ب زن باردار و انرژی مثبت باشه
منطقی باشه
همین. مشخصه از اول راه این مدلی شروع کرد تا تهش سر هر موضوعی نگرانی پیش میاره.
0
1401/10/11
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
روند افزایش بتا خوب بوده و جای نگرانی نیست، و دیده نشدن ساک بارداری در سونوگرافی هم موردی ندارد صبوری کنید و شنبه هفته بعد در مرکز تصویربرداری سونوگرافی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام دهید ❤️❤️
روند افزایش بتا خوب بوده و جای نگرانی نیست، و دیده نشدن ساک بارداری در سونوگرافی هم موردی ندارد صبوری کنید و شنبه هفته بعد در مرکز تصویربرداری سونوگرافی جهت تعیین محل ساک بارداری انجام دهید ❤️❤️
1
1401/10/11
سوال کننده
آره خیلی حرفت منطقیه
1
1401/10/11
سوال کننده
ممنونم ازتون❤️
0
1401/10/11
پزشک اوما
عزیزدلم هستید ، خواهش میکنم ❤️❤️
0
1401/10/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک مثبت آزمایش بتا ۳
- بچه ها ببخشید من رفتم آزمایش دادم رنج منفی آزمایشگاه 0.5 تا 5 بود ولی بتای من ۱۲ بود ینی با وجود هاله ی بی بی چک من باردارم
- ۵ روز قبل از موعدم بتام ۱۲ بود ۴۸ ساعت بعدش بتام شد ۲۰
- بتام اومد پایین امروز😢😢😢😢😭😭😭😭
- کسی بوده روز موعدش آزمایش خونش منفی باشه ولی بعدش مثبت شه؟
- تفسیر آزمایش بتا بعد از کورتاژ
- بتا ۵۰۰۰ در هفته پنجم بارداری
- زدن آمپول بتا(ریه) در ۳۳ هفته
- امپول بتامتازون در بارداری
- پریود نمیشم، آز منفی




