سلام دکتر عزیز و مامانای خوب اوما
جواب آزمایشم و اگر میدونین ممنون میشم بهم بگین ک چه مشکلایی دارم و اینکه کدوم متخصص برم و آیا خطراتی برای بچم داره یا نه دکتر خودم ی هفته هست موفق ب وقت گرفتن نشدم
و اینکه کسی ت بارداری فرتین بالا بوده ک بچه بدنیا اومده سالم هست
ممنون از همه شما عزیزان ک راهنماییم میکنید
پرسش (1401/10/10):
جواب آزمایش ۲۸هفته وفرتین بالا
496
21
1401/10/10
سوال کننده
0
1401/10/10
سوال کننده

1
1401/10/10
سوال کننده

0
1401/10/10
سوال کننده

0
1401/10/10
sara .
فرتین میزان ذخیره آهن در بدن هست
0
1401/10/10
sara .
از دکتر اوما بپرس.تخصصی بزن
0
1401/10/10
سوال کننده
تخصصی زدم عزیزم
ت سرچ ک زدم میگه ی نوع پروتیین ت خون هست برای کمک ب ذخیره آهن من الان دوماه هیچ آهنی استفاده نمیکنم آخه چطور میشه فقط تغذیه ام خیلی موادآهنی میخورم مثل اسفناج عدس گوشت مغذی جات. تخم بلدرچین تو هفته زیاد میخورم ممکنه برا این باشه
ت سرچ ک زدم میگه ی نوع پروتیین ت خون هست برای کمک ب ذخیره آهن من الان دوماه هیچ آهنی استفاده نمیکنم آخه چطور میشه فقط تغذیه ام خیلی موادآهنی میخورم مثل اسفناج عدس گوشت مغذی جات. تخم بلدرچین تو هفته زیاد میخورم ممکنه برا این باشه
0
1401/10/10
atefe k
فریتین جزء پروتئین های فاز حاد هم هست
یعنی توی عفونت و التهاب هم بالا میره
یعنی توی عفونت و التهاب هم بالا میره
0
1401/10/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
از برگه آخر عکس کامل بگیرید تا ببینم.
چرا دو ماه هست آهن نمیخورید چه مشکلی بوده؟
از برگه آخر عکس کامل بگیرید تا ببینم.
چرا دو ماه هست آهن نمیخورید چه مشکلی بوده؟
0
1401/10/11
سوال کننده
سلام دکتر جان
بخاطر خونریزی های شدید دوماه مدام بستری میشدم از ۱۳ هفته تا ۲۲ هفته تقریبا
بعد کلی بررسی اساتید بیمارستانمتوجه شدن ک رگ واریسی داخل رحم بخاطر یبوست و جفت پایین و چون نمیدونستم و پله و راه اینام زیاد رفتم پاره شده و صلاح دونستن ک آهن قطع کنن و شیاف پرژسترونم قطع کردن ت ۱۸ هفته خون تزریق کردن بخاطر هموگلوبین پایینم و دررآخر ۲۱ هفته سرم آهن میزدن برام
و ۲۲هفته ک مرخص شدم تا الان آهن ها و کلسیم قطع و فقط مولتی ویتامین میخورم و دی
بخاطر خونریزی های شدید دوماه مدام بستری میشدم از ۱۳ هفته تا ۲۲ هفته تقریبا
بعد کلی بررسی اساتید بیمارستانمتوجه شدن ک رگ واریسی داخل رحم بخاطر یبوست و جفت پایین و چون نمیدونستم و پله و راه اینام زیاد رفتم پاره شده و صلاح دونستن ک آهن قطع کنن و شیاف پرژسترونم قطع کردن ت ۱۸ هفته خون تزریق کردن بخاطر هموگلوبین پایینم و دررآخر ۲۱ هفته سرم آهن میزدن برام
و ۲۲هفته ک مرخص شدم تا الان آهن ها و کلسیم قطع و فقط مولتی ویتامین میخورم و دی
0
1401/10/11
سوال کننده
و اینم بگم ت بیمارستان همه داروهایی ک میشد استفاده کنم ت بارداری بهم دادن و از نظر تغذیه هم با دکتر تغذیه پیش میرفتم و هرچی بگین امتحان کردم ولی فایده نداشت و این قطع دارو نظر آخر شد ک جواب داد
0
1401/10/11
سوال کننده
خونریزیمم واژینال بوده
0
1401/10/11
پزشک اوما
عزیزم اگرچه تزریق سرم آهن میتواند دخیل باشد اما چون گاهی افزایش سطح فریتین با اختلالات عملکرد کبد همراه است حتما جهت چک سطح آنزیم های کبدی به آزمایشگاه مراجعه کنید نیازی نیست تا زمان ویزیت منتظر بمانید
0
1401/10/11
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون پس حتما ی آزمایش از نظر بررسی کبد و آنزیم کبدی میدم چون قبل بارداریمم مشکل کبد و بالا بودن آنزیم کبدی داشتم و بعد ت بارداری آزمایشام خوب بود تا الان ک اینطور شده
0
1401/10/11
سوال کننده
دکتر جان ممکنه این اختلال کبدی اگر باشه روی بچم تاثیر بزاره خیلی نگرانم
0
1401/10/11
سوال کننده
چون بی تحرکم بخاطر مشکلاتم قبل بارداریمن بخاطر گم تحرکی مشکل کبدی پیدا کردم ک با ورزش خوب شد
0
1401/10/11
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزم ❤️ اول سطح آنزیم های کبدی را ببینیم بعد میتوان نظر داد ، بیلی روبین هم چک شود، نگران هم نباشید چون دفع پروتئین در ادرار ندارید بنظر من مساله جدی نیست ولی قطعا پیگیری فوری لازم است
1
1401/10/11
سوال کننده
چشم حتما ممنون از راهنماییتون
0
1401/10/11
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹🌹
0
1401/10/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




