سلام .دخترم ۴۲ روزشه ،شیرخشک نان میخوره معمولا هر سه،۴ روز یه بار شکمش کار میکنه دکتر گفت اشکال نداره طبیعیه، الان روز ۴ امش هم داره تموم میشه هنوز پی پی نکرده، از دلپیچه قرمز میشه بخودش میپیچه و گریه میکنه کسی شربت کاراوی میکسچر یا گریپ میکسچر تاحالا داده به بچه اش؟ روی دل پیچه تاثیر داره؟ممنون میشم علاوه بر خانما،پزشک اومام راهنماییم کنه. راستی دکتر بهش پدی لاکت داده فقط.
پرسش (1401/10/09):
آیا شربت گریپ میکسچر یا کاراوی میکسچر برای دلپیچه نوزاد موثره؟
1059
91
1401/10/09
سوال کننده
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
بایو لاکت هم خوبه
1
1401/10/09
فاطما نظرکرده

1
1401/10/09
فاطما نظرکرده
اینم خیلی خوبه👌🏻👌🏻
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
همون گریپ میکسچر هستش
0
1401/10/09
سوال کننده
خارجیشه؟
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
نمیدونم والا
0
1401/10/09
سوال کننده
اسمش چرا تو تصویر فرق داره؟
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
اونطرفش نوشه
0
1401/10/09
💎 sara 💎
پدی لاکت یبوستش میکنه
بی بی کر بهش بده
بی بی کر بهش بده
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
هین طرفم نوشته
Gripr mixture.
Gripr mixture.
0
1401/10/09
سوال کننده
ببخشید از داروخانه راحت پیدا کردید؟
دکتر ب دختر من نداده خودمون رفتیم تهیه کردیم فقط همسرم رفته داروخانه گفته گریپ میکسچر میخواد،اونجا بهش کاراوی میکسچر دادن
دکتر ب دختر من نداده خودمون رفتیم تهیه کردیم فقط همسرم رفته داروخانه گفته گریپ میکسچر میخواد،اونجا بهش کاراوی میکسچر دادن
0
1401/10/09
سوال کننده
از اول بهش دادیم یبوست نشده تا حالا خداروشکر،البته هر ۲ روز تو شیرش روغن زیتون میریزم
0
1401/10/09
الناز @
گریپ میکسچر باعث رفلاکس میشه
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
اشکالی نداره بعد روغن زیتون ؟برای بچه یک ماهه؟
0
1401/10/09
سوال کننده
ممنون فاطمه جان ،راحت پیداش کردید؟فکر کنم نمونه خارجیشه
0
1401/10/09
سوال کننده
والا ۵ تا دکتر بردیم جز یکیشون بقیه گفتن تو شیرش نصف قاشق مرباخوری بریز ،نمیدونم بده یا نه😔 اخه اگه ندم موقع پی پی کردن اذیتش بیشتره
0
1401/10/09
الناز @
به نوزاد یه ماهه روغن میدی
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
شوهرم میره میگه گریپ میکسچر حالا هر برندی شد دارو خونه میده . منم همون رو میدم. در ضمن بچم رفلاکس نداره
.
بقول دوستمون رفلاکس رو تشدید میکنه
.
بقول دوستمون رفلاکس رو تشدید میکنه
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
اره عزیزم اینجا گه همه داروخونه هاش دارن
0
1401/10/09
سوال کننده
نه اون که نوشتم بابت پدی لاکت بود اونو ریپلای کردم
1
1401/10/09
فاطما نظرکرده
اخی عزیزم پسر منم بودش من بایو لاکت میدادم.بعدشم دکتر پدی لاکت داد.
0
1401/10/09
سوال کننده
ببخشید تهران هستید؟من تهرانم
0
1401/10/09
. .
دختر من نان میخورد اینجور بود،دکتر گفت اپتامیل بده الان روزی ۲ بار دسشویی میکنه
1
1401/10/09
فاطما نظرکرده
بایو لاکت رو بدی خوبه
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
من رشتم عزیزم
0
1401/10/09
سوال کننده
الان یه دکتر دیگه معرفی کردن شیشموین دکتره دارم میبرمش فردا، هر کدوم دکترا میبرم هر کی یه نظر میده😔 بخدا موندم چیکار کنم ،یکی میگه گریپ میکسچر نده یکی میگه روغن زیتون نده بعد ۴ تاشون میگن روغن زیتون یه کم بریز تو شیرش مشکلی نداره هر کی یه چیزی میگه موندم😔😔😔😔
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
بچم هیپ میخورد یوبس شد دکتر براش نان نوشت باز همون شد بعدش بایو لاکت دادو شیر خشگ ببلاک اچ ا .دیگ بچم خوبشد روزی هم یبار دفع داره بعضی وقت هام دوبار
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
به حرف یکیشون گوش بده این دکتر اون دکتر نکن گیج میشی.
اگه بخای به حرف همشون گوش بدی که باید کل دکترای تهرانو بریگلم.
اگه بخای به حرف همشون گوش بدی که باید کل دکترای تهرانو بریگلم.
1
1401/10/09
فاطما نظرکرده
همون بایو لاکت و بده روزی پنج قطره . یا هر ۸ ساعت ۵ قطزه
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
دور مقعدشم با وازلین و گوش پاک کن همش نرم گن
0
1401/10/09
سوال کننده
دکتر گفت شیرش عوض نکن حساسیتی وجود نداره
بعد یکی دیگه ازمایش مدفوع داد گفت حساسیت ب پروتیین گاوی و لاکتوز داره، التهاب روده داره حسابی مردم و زنده شدم بعد یه دکتر دیگه که فوق تخصص بود با تعجب گفت ازمایش مدفوع واسه نوزاد یه ماهه!!!!!؟؟؟گفت حساسیتی نیست ادامه بده😔😔😔😔
بعد یکی دیگه ازمایش مدفوع داد گفت حساسیت ب پروتیین گاوی و لاکتوز داره، التهاب روده داره حسابی مردم و زنده شدم بعد یه دکتر دیگه که فوق تخصص بود با تعجب گفت ازمایش مدفوع واسه نوزاد یه ماهه!!!!!؟؟؟گفت حساسیتی نیست ادامه بده😔😔😔😔
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
رو دلش رو با روغن زیتون بمال
0
1401/10/09
سوال کننده
هیچ کدوم ب دلم ننشسته فاطمه جان
ادم میمونه چرا هر کدوم یه نظر دارن
مگه همشون از یه کتاب درس نخوندن در نهایت باید یه تشخیص باشه دیگه😔😔😔😔
ادم میمونه چرا هر کدوم یه نظر دارن
مگه همشون از یه کتاب درس نخوندن در نهایت باید یه تشخیص باشه دیگه😔😔😔😔
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
انشااالله که چیزی نیست ما ام نوزادمون رو انقد ازمایش و دکتر بردیم .همه اولش همینن تاا قلقش دستت بیاد
0
1401/10/09
سوال کننده
همین الان مالیدم همش گریه میکنه
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
یکی که فکر میکنی از همه عالی تره ببر پیش همون و همون رو ادامه بده.اینجا از بچه ها بپرس ببین تو تهران کدوم دکتر رو بهت پیشنهاد میدن
0
1401/10/09
سوال کننده
امشب شب چهارمه هنوز شکمش کار نکرده داریم میریم روز پنجم .... دارم سکته میکنم😔😔😔دکتر گفت چون شیرخشکه تا ۷ روزم نکنه طبیعیه
چ میدونم والا ،،،، همش دارم غصه میخورم و استرس میکشم.
چ میدونم والا ،،،، همش دارم غصه میخورم و استرس میکشم.
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
الهی بگردم.
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
دلت رو نزار انشاالله امشب میکنه
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
بایو لاکت داری بهش بده حتما
0
1401/10/09
سوال کننده
بهم یه دکتر دیگه معرفی کردن گفتن خیلی عالیه و حاذق،وقت میزاره برات و قشنگ توضیح میده دستشم سبکه،حالا فردا میخوام اونو برم
1
1401/10/09
فاطما نظرکرده
انشاالله که بهترین باشه.
1
1401/10/09
سوال کننده
نه ندارمش امشب
1
1401/10/09
سوال کننده
ممنونم ان شاءالله
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
غصه نخور بچه کوچیک همینه.
بعضی وقتا میگم ببین بخاطر یه دسشویی بچه ما چه عذابی میکشیم.
مادر همینه.
دسشویی نکنه ناراحتیم زیاد بکنه باز حرص میخوریم
بعضی وقتا میگم ببین بخاطر یه دسشویی بچه ما چه عذابی میکشیم.
مادر همینه.
دسشویی نکنه ناراحتیم زیاد بکنه باز حرص میخوریم
0
1401/10/09
سوال کننده
دکتر بمن گفت اصلا عوضش نکن وزن دهیش خوبه ادامه بده همینو
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
من اگه بچم یه روز شکمش کار نکنه وقتی بایو لاکت میدم بعد یک ساعت میکنه
0
1401/10/09
سوال کننده
فردا اینم ب دکتر جدیده میگم ببینم ب دختر منم میده
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
پسر من هیپ میخورد دکتر براش نان نوشت گفت همین رو ادامه بده . من خودم صلاح دونستم میگم عوضش کن.
خیلی دکتر خوب و با تجربه ای هستش کاش رشت بودی و میومدی پیشش
خیلی دکتر خوب و با تجربه ای هستش کاش رشت بودی و میومدی پیشش
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
شکمش رو بزار رو دستت تکونش بده بزار یکم اروم بشه.
1
1401/10/09
سوال کننده
ممنون عزیزم
اگه دخترم هر روز شکمش کار کنه خیلی خوبه دل دردش هم خوب میشه😔
اگه دخترم هر روز شکمش کار کنه خیلی خوبه دل دردش هم خوب میشه😔
1
1401/10/09
سوال کننده
این کارم میکنم یه کم اروم میشه دوباره گریه میکنه
1
1401/10/09
فاطما نظرکرده
انشاالله که همین طور میشه
0
1401/10/09
سوال کننده
ان شاءالله
0
1401/10/09
فاطما نظرکرده
stk: |~|2|~|grunge_11_col
0
1401/10/09
سوال کننده
ممنونم فاطمه جان
دعا کن امشب بچم شکمش کار کنه راحت شه😔😔😔من دق کردم انقد با دخترم گریه کردم
دعا کن امشب بچم شکمش کار کنه راحت شه😔😔😔من دق کردم انقد با دخترم گریه کردم
0
1401/10/09
maryam davoudi
سلام عزیزم شیرخشکش رو عوَض کن بهش توتال کامفورت بده اگر پیدا کردی نان توتال کامفورت اگر نه سیمیلاک توتال کامفورت
من مردم سر یبوست دخترم فوق تخصص گوارش کودکان این شیرخشک معرفی کرد بعدم داخل شیرشم mctoil بریز اگر دخترت ۵ کیلو هست ۲cc
من مردم سر یبوست دخترم فوق تخصص گوارش کودکان این شیرخشک معرفی کرد بعدم داخل شیرشم mctoil بریز اگر دخترت ۵ کیلو هست ۲cc
0
1401/10/10
سوال کننده
سلام مریم جان ممنونم
شما گریپ میکسچر هم دادین؟
شما گریپ میکسچر هم دادین؟
0
1401/10/10
مامان رادمهر
عزیزم منم پسرم اینجوری بود
یبوست شده بود مدفوعش عین سنگ شده بود
شیرخشک اپتامیل میخورد دکتر عوض کرد شیرشو ببلاک کامفورت داد به نظرم شمام شیرشو باید عوض کنین
چون خانواده شیرهای کامفورت برای درمان مشکلات گوارشیه.
یبوست شده بود مدفوعش عین سنگ شده بود
شیرخشک اپتامیل میخورد دکتر عوض کرد شیرشو ببلاک کامفورت داد به نظرم شمام شیرشو باید عوض کنین
چون خانواده شیرهای کامفورت برای درمان مشکلات گوارشیه.
0
1401/10/10
maryam davoudi
و اینک میدونم چه فکرایی سراغت میاد میترسی همیشگی باشع ولی اصلا نگران نباش به محض اینک غذای کمکی شروع کردی شکمش اکی میشه من الان بهش شیرخشک نان میدم الحمدلله خیلیم شکمش خوبه
0
1401/10/10
maryam davoudi
عزیزم هردارویی بگی دادم بهش
فقط شیر کامفورت تهیه کن
فقط شیر کامفورت تهیه کن
0
1401/10/10
maryam davoudi
درسته عزیزم شیرهای کامفورت مخصوص بچه های یبوستیه
0
1401/10/10
سوال کننده
دخترم یبوست نشده الحمدالله تا حالا،برای همین دکتر شیرخشکش عوض نکرد
0
1401/10/10
maryam davoudi
عزیزم دختر منم اصلااا شکمش سفت نبود بعد ۴ روز ک کار میکرد خیلیم نرم و عادی بود مدفوع ولی خیلییی اذیت بود
0
1401/10/10
سوال کننده
ممنون مریم جان
دخترمنم نان میخوره ،یبوست نیست الحمدالله، یعنی سفت نیست برای همین و اینکه وزنش کم نشده دگتر عوضش نکرد
دخترمنم نان میخوره ،یبوست نیست الحمدالله، یعنی سفت نیست برای همین و اینکه وزنش کم نشده دگتر عوضش نکرد
0
1401/10/10
maryam davoudi
خودمون اصطلاحا میگیم یبوست
0
1401/10/10
maryam davoudi
باز خودت صلاح میدونی عزبرم از برنامه زوپ میتونی نوبت انلاین دکتر امیرحسین حسینی بگیری خیلی راهنماییت میکنه ولی تجربه من اینه ک فقط شیرکامفورت بخر نان کامفورت هم راحت گیرمیاد
0
1401/10/10
سوال کننده
نان کامفورت متفاوته با نان اوپتی پرو شماره ۱،درسته؟
0
1401/10/10
maryam davoudi
بله عزیزم
0
1401/10/10
maryam davoudi
ببین عزیزم الان مدفوع دخترت اگ ببری ارمایش مخاط دیده میشه همین مخاط باعث میشه مدفوع نرم ولی دیر داخل روده حرکت کنه
0
1401/10/10
سوال کننده
ممنونم مریم جان
حالا فردا دکتر جدیده هم ببرم ببینم چی میگه خیلی تعریفش کردن اگه جواب نداد راهکارش یه بار هم دکتری که شما معرفی کردید میبرم
حالا فردا دکتر جدیده هم ببرم ببینم چی میگه خیلی تعریفش کردن اگه جواب نداد راهکارش یه بار هم دکتری که شما معرفی کردید میبرم
0
1401/10/10
maryam davoudi
حالا شیرای کامفورت کمک میکنه مدفوع خیلی راحت تر حرکت کنه
1
1401/10/10
maryam davoudi
من فقط دوماه نیاز شد بدم دخترم بعدش تا کمکیو شروع کزدم الحمدلله شکمش عالی شد دوباره نان معمولب دادم
0
1401/10/10
سوال کننده
ممنونم مریم جان فردا ب دکتر ازمایش مدفوعش نشون میدم و میگم ببینم نظرش همین باشه حتما همین کار رو میکنم
0
1401/10/10
پزشک اوما
سلام نازنینم
دلبندتان رفلاکس ندارد ؟
دلبندتان رفلاکس ندارد ؟
0
1401/10/10
Sahar R
من که روزی چند بار دارم گریپ میکسچر میدم بهش مشکلی نبوده کولیکز و پدی لاکتم میدم ولی بازم دلدرد داره
0
1401/10/10
سوال کننده
سلام پزشک اوما.
نه نداره
نه نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




