سلام دکتر عزیز خسته نباشید من دو هفته قبل تایپک زدم که عفونت قارچی دارم و دکتر بهم قرص کلوتریمازول دادن و اینکه اونوقت خیلی درد داشتم و همش واژنم تیر میکشید که یک هفته قرص رو استفاده کردم همراه با سفکسیم ۴۰۰ دردم خوب شده بود ولی الان باز هم دردم شروع شده و وقت ادرار بیشتر درد میکنه و بعضی وقتها مثل نبض میزنه و خیلی نگرانم یعنی باز برایه عفونته یانکنه بخاطر سرویکسم باشه بعد عمل هفته ۱۷ سرویکسم ۲۰ بود یعنی امکان داره پایین تر بیاد😥
0
1401/10/09
مامان ی خانم کوچولو
سرویکس ۲۰ رو معمولا سرکلاژ میکنن
0
1401/10/09
سوال کننده
سرکلاژم عزیزم هفته ۱۶ سرکلاژ شدم
0
1401/10/09
. .
منم سرکلاژی بودم درد واژن داشتم
0
1401/10/09
. .
و کل بارداریم سفکسیم خوردم همیشه عفونت ادراری داشتم
0
1401/10/09
. .
برا من ۲۵ بود سرکلاژ کردم تا اخرش ۲۹ موند
0
1401/10/09
سوال کننده
خداروشکر خدا بچتون رو براتون نگهداره من خیلی میترسم بیاد پایین هیچ کاری هم نمیکنم اصلا فقط برایه حموم و ببخشید دسشویی بلند میشم غذاهم میگم شاید بد باشه برایه غذا هم بیدار شم ببخشید میپرسم میشه بدونم استراحت شما در چه حد بود😢
0
1401/10/09
سوال کننده
وای منم خیلی میترسم همش کمرم سمت چپ درد میکنه میگم نکنه کلیه هام باشه یعنی اشکالی نداره من بازم سفکسیم استفاده کنم چون فقط یه هفته خوردمم
0
1401/10/09
الناز ♥️
سلام عزیزم.من خواهرم سرکلاژ کرده بود خیلی رعایت میکرد با این ک سرکلاژ کرده بود اصلا تکون نمیخورد فقط برای دستشویی رفتن همین.دیر ب دیرم حموم میرفت.سخت بود ولی تحمل کرد خداروشکر نتیجشو دید
0
1401/10/10
سوال کننده
سلام عزیزم بخدا منم همینم حمومم هفته ای دو بار ۱۰ دقیقه ای میرم بخدا اصلا هیچکاری نمیکنم
0
1401/10/10
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
برقرار باشید 🌸
آخرین بار کی سونوگرافی جهت ارزیابی طول سرویکس انجام شده است؟
برقرار باشید 🌸
آخرین بار کی سونوگرافی جهت ارزیابی طول سرویکس انجام شده است؟
0
1401/10/10
سوال کننده
۱۷ هفته و دوهفته قبل رفتم دکتر هرچقدر گفتم سرویکس رو بگید گفتن دیگه بعد سرکلاژ اندازه نمیگیریم و اینکه معاینه کردن گفتن که کاملا بستس
0
1401/10/10
پزشک اوما
جان دل چه داروهایی استفاده میکنید؟
0
1401/10/10
سوال کننده
هر ۱۲ ساعت شیاف پروژسترون و هفته ای یدونه امپول پرولوتون و شبی دوتا اسپرین یدوه ب۱ و ویتامام و کلسیم و د۳
0
1401/10/10
سوال کننده
و هفته قبل که بهم گفتن عفونت دارم کلوتریمازول و قرص سفکسیم میخوردم ولی الان دیگه نمیتورم
0
1401/10/10
پزشک اوما
جان دلم با پزشکتان برای شروع ایزوکسوپرین ، مشورت کنید
0
1401/10/10
سوال کننده
این دارو برایه چی هستش ببخشید
0
1401/10/10
سوال کننده
دکتر عزیز فقط من چند روزه صبحا خون دماغ میشم البته از اول اینطوری بودم یه مدت خوب شده بودم بازم دوباره شروع شده ببخشید برایه چیه
0
1401/10/10
پزشک اوما
عزیزم برای کمک به کاهش انقباضات و دردهای احتمالی هست البته از نظر عفونت هم مجددا چک شوید. بابت خونربزی از بینی در طی بارداری میتواند بدلیل خشکی مخاط بینی د تغییرات هورمونی باشد، فعلا داخل بینی را با پماد ویتامین ad چرب کرده و بخور سرد در خانه بگذارید اگر شرایط بهتر نشد چون آسپرین مصرف میکنید از نظر فاکتورهای انعقادی چک شوید
0
1401/10/10
سوال کننده
خیلی ممنون دکتر عزیز ولی مشکل من اینه ک دکترم خیلی بیخیاله و ب اجبار خودم هم پرولوتون داده اگه شما بگید نمیشه استفاده کنم ایشون میگن شیاف کافیه و پریناتولوژیست هم هستن ☹️
0
1401/10/10
پزشک اوما
جان دلم به لحاظ قانونی من اجازه اینکار را ندارم چون مسئول پرونده شما فرد دیگری است با یک پریناتولوژیست دیگر مشورت کنید در صورت مجوز از سمت ایشان شروع شود ❤️
0
1401/10/10
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز شهر ما فقط ایشون هستند
0
1401/10/10
پزشک اوما
جان دلم متخصص زنان عادی هم کمک کننده هست
1
1401/10/10
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز بابت راهنماییاتون❤
0
1401/10/11
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 🌹🌹🌹
0
1401/10/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت تیر های واژن و درد زیر شکم در هفته ۲۹ بارداری
- سلام بچها دلم گرفته حوصلم سررفته چیکار کنم
- دردواژن در هفته ۱۴
- درد واژن در ۳۴هفته
- علت درد واژن چیه؟
- سلام خانومای باردار لطفا جواب بدین
- درد واژن در هفته۲۵
- ترشحات پنیری قبل از موعد
- درد در ناحیه واژن وزیرشکم وگاهی بالاتراز ناحیه تناسلی نزدیک به کشاله ران
- درد زیر دل و واژن



525

