سلام خانم دکتر . چند وقتی هست دخترم یه چند روز آبریزش بینی میگیره بعد خوب میشه و مجدد خلط گلو پیدا میکنه . سرفه تو روز نداره و هنگام شب و مخصوصا وقتی خلط میاد تو گلوش سرفه اش میگیره ولی نمیتونه خارجش کنه . الان گرفتگی صدا داره و بینی هاش آبریزش نداره ولی مخاطش غلیظ هست و خلط گلو داره. نمیدونم یعنی حساسیته ؟ باید چی بهش بدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



384
1401/10/09


