داشتم نگاهش میکردم یهو گریه افتاد بدجور .بهش میگم کجا درد میکنه هیچی نمیگه ولی میلنگه راه میره پاشو میگیره الانم خوابیده از ترس نمیدونم چیکار کنم .مادر زادی دررفتگی لکن داشت درمان شد سونو داد دو ماهگی گفتن بر طرف شده ولی خیلی میترسم الانم خوابه چیکار کنم
پرسش (1401/10/09):
دکتر اوما سلام دخترم داشت بازی میکرد یهو نمیدونم خورد به مبل چیشد
873
16
1401/10/09
سوال کننده
0
1401/10/09
الهه♡
عنوان سوالت رو تغییر بده اینجوری پزشک اوما نمیتونه جواب بده
0
1401/10/09
الهه♡

0
1401/10/09
سوال کننده
نمیدونم چه جوریه .از ترس حالت تهو منو گرفته
0
1401/10/09
الهه♡
پسر منم از دو چرخه خورد زمین بینیش خون اومد من رفتم اون دنیا و برگشتم.تا نبردیم دکتر چک نشد خیالم راحت نشد.شما هم اگر دیدی خیلی بدجور خورده زمین ببر دکتر
0
1401/10/09
سودابه محمدی
نترس اول آروم باش،استرس خودت بیشتر آسیب میزنه،نفس عمیق بکش چندبار
0
1401/10/09
سودابه محمدی
وقتی بیدار شد دیدی درد دار میلنگه ببرش دکتر استرس هم نگیر اصلا
0
1401/10/09
سوال کننده
خدارو شکر خوبه بدو بدو میکنه
0
1401/10/09
سوال کننده
به خاطر اینکه در رفتگی لگن داشت مادر زادی ترسیدم .موقع تولد ۲ ماه باشو باز میکردم تا جا بیفته دو بار ۳ بار بردم سونو لگن درمان شد خداروشکر اذیت شد ۳ ماه سر همون رو پاهاش یه حساسم خیلی میترسم
0
1401/10/09
سوال کننده
ولی میگه پام درد میکنه
0
1401/10/10
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
نگران نباشید جانم، پا را از نظر کبودی چک کنید، فعلا اگر همکاری میکند بازی های نشستنی فردا بیشتر انجام دهد اگر روند رو به بهبود مشاهده نشد مراجعه کنید، بیشتر بنظر یک کوفتگی ساده هست ❤️
نگران نباشید جانم، پا را از نظر کبودی چک کنید، فعلا اگر همکاری میکند بازی های نشستنی فردا بیشتر انجام دهد اگر روند رو به بهبود مشاهده نشد مراجعه کنید، بیشتر بنظر یک کوفتگی ساده هست ❤️
1
1401/10/10
سوال کننده
خیلی ممنونم ❤️❤️
1
1401/10/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💗💗
1
1401/10/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




