سلام
دکتر چکاب نوشته برای پسرم
نگفت منم یادم رفت بپرسم ناشتایی میخواد ؟
اگه میخواد چند ساعت و اینکه شیر هم نباید بخوره ؟
تو طول شب وقتی بیداری میشه نمیتونم شیرش ندم با هیچی راضی نمیشه اگه ناشتایی بخواد چیکار کنم :(
پرسش (1401/10/09):
این آزمایش باید ناشتا باشه ؟
327
21
1401/10/09
سوال کننده
0
1401/10/09
سوال کننده

0
1401/10/09
atefe k
نه الزامی نیست ناشتایی
ولی در کل بهتره ۴ تا ۵ ساعت قبلش چیزی نخوره
ولی در کل بهتره ۴ تا ۵ ساعت قبلش چیزی نخوره
0
1401/10/09
atefe k
مخصوصا شیر
0
1401/10/09
asal .
برای تیرویید ۳ ساعت چیزی نخوره کافیه
آزمایش قندشو غیر ناشتا نوشته
آزمایش قندشو غیر ناشتا نوشته
0
1401/10/09
asal .
ب جز خون .ادرار و مدفوع هم نوشته از آزمایشگاه ظرف بگیر تو خونه نمونه بگیر با خودت ببر راحت تری
0
1401/10/09
سوال کننده
چجوری بهش شیر ندم اخه :(
0
1401/10/09
سوال کننده
نگفت ادرار مدفوع هم مینویسه
ادرار تا حالا گرفتم ازش ولی مدفوع چجوری میشه گرفت ؟
ادرار تا حالا گرفتم ازش ولی مدفوع چجوری میشه گرفت ؟
0
1401/10/09
atefe k
خوب شب بخوره دیگه صبحش ک میخواد آز بده نخوره
0
1401/10/10
پزشک اوما
سلام نازنینم
نیازی به ناشتایی ندارد ولی صبح قبل آزمایش شیر ندهید اگر این فاصله حداقل 3 ساعت باشد بسیار خوب است اگر هم نشد فقط به آزمایشگاه متذکر شوید که فاصله شیردهی تا آزمایش چقدر بوده است 🌹🌹
نیازی به ناشتایی ندارد ولی صبح قبل آزمایش شیر ندهید اگر این فاصله حداقل 3 ساعت باشد بسیار خوب است اگر هم نشد فقط به آزمایشگاه متذکر شوید که فاصله شیردهی تا آزمایش چقدر بوده است 🌹🌹
0
1401/10/10
سوال کننده
سلام دکتر جان خیلی ممنووون
پس میشه ظهر هم آزمایش ببرمش ؟ یا حتما صبح باشه ؟
چون تو روز شیر نمیخوره ولی نصفه شبا تا صبح هروقت پا میشه شیر میخواد
مثلا ده پامیشه شیرش رو بخوره ، یک و دو ببرمش آزمایش
پس میشه ظهر هم آزمایش ببرمش ؟ یا حتما صبح باشه ؟
چون تو روز شیر نمیخوره ولی نصفه شبا تا صبح هروقت پا میشه شیر میخواد
مثلا ده پامیشه شیرش رو بخوره ، یک و دو ببرمش آزمایش
0
1401/10/10
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️
بهتر است خیلی به ظهر نیندازید، قبل ساعت ده نمیتوانید مراجعه کنید؟
بهتر است خیلی به ظهر نیندازید، قبل ساعت ده نمیتوانید مراجعه کنید؟
0
1401/10/10
سوال کننده
چون شیر میخوره تو طول شب برای این گفتم باشه سه ساعت بعد بیدار شدنش
نصفه شب بیدار میشه هیچی به جز شیر راضیش نمیکنه اخه
تا ساعت ده هم خوابه معمولا ...
نصفه شب بیدار میشه هیچی به جز شیر راضیش نمیکنه اخه
تا ساعت ده هم خوابه معمولا ...
0
1401/10/10
سوال کننده
آزمایشش ادرار و مدفوع هم داره ؟
1
1401/10/10
پزشک اوما
جان دلم باز از آزمايشگاه این موارد را جویا شوید بهتر راهنمایی میکنند اما بهتر است در همان صبح زودتر او را بيدار کنید تا طول مدت ناشتایی بالعکس خیلی هم زیاد نشود، نیازی نیست 3 ساعت بعد بیدار شدن باشد، 3 ساعت باید ناشتا باشد یعنی اینکه 3 ساعت تا آخرین وعده فاصله باشد، بله ادرار و مدفوع هم دارد ❤️
1
1401/10/11
سوال کننده
باشه خیلی ممنونم 🌹🌹🌹🌹
1
1401/10/11
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🌹🌹
1
1401/10/11
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- لطفا آزمایش رو تفسیر کنین
- تفسیر آزمایش هورمونی و ناباروری
- ای وی اف کردم چطور بفهمم باردارم یا نه؟
- آزمایش تحمل گلوکز 💗ممنون میشم تفسیر کنید
- آزمایش و سنو انومالی منو تفسیر کنید ممنون😊🌷
- جواب آزمایش سندروم دان
- آزمایشات مربوط ب هفته ۲۲ تا ۲۵
- ج آزمایش رو میتونین تفسیرکنین؟
- سلام دوستان یه سوال راجب غربالگری داشتم اگه میشه کمکم کنید
- دکتر عزیز و خانمها آیا آزمایشام نرماله؟




