سلام خانوم دکتر من داروهای موجود که دارم کوریزان شربت پلارژین ..شربت پدی کاف و سرماخوردگی کودکانه دخترمم فقط آبریزش داره یکم کدومو بهش بدم به پدی کاف هم حساسیت نشون داد چیکار کنم دسترسی به چیزی ندارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



368
1401/10/09





