سلام وقتتون بخیر ،دوماه پیش به علت تشکیل نشدن قلب سقط جنین داشتم دیروز یه سونو دادم چون هنوز لک و خونریزی دارم لطفا برگه سونو رو ببینید منظور از ایزواکو چیست و جریان عروقی شدید یعنی چه و چه مقدار از جنین باقیمانده لطفا کمک کنید
0
1401/10/09
سوال کننده

0
1401/10/09
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
وقتتون بخیر 🌹🌹
عزیزم احتمالا بقایا دارید یا سقط ناکامل بوده است . مگر طی این دو ماه سونوگرافی نداده بودید ؟ یک آزمایش تیتر بتا فردا انجام دهید و نتیجه را همینجا ارسال کنید
وقتتون بخیر 🌹🌹
عزیزم احتمالا بقایا دارید یا سقط ناکامل بوده است . مگر طی این دو ماه سونوگرافی نداده بودید ؟ یک آزمایش تیتر بتا فردا انجام دهید و نتیجه را همینجا ارسال کنید
0
1401/10/10
سوال کننده
نه تاحالا سونو نداده بودم منتظر بودم خونریزیم قطع شه
0
1401/10/10
سوال کننده
متاسفانه از ازمایشگاه دکتر دورم هفته بعد میتونم برم بیمه نیستم خیلی گرون میشه
0
1401/10/19
سوال کننده

0
1401/10/19
سوال کننده

0
1401/10/19
سوال کننده
سلام خسته نباشید امروز رفتم سونو دادم آزمایش بتا هم دادم،دکتر گفت با کورتاژ احتمال سوراخ شدن رحم وجود داره شاید نتونم باردار شم ،شما هم نظرتونو میگین ممنون
0
1401/10/19
پزشک اوما
عزیزم متاسفانه طی این دو ماه عدم پیگیری شما خیلی کار را خراب کرده است، بقایای بارداری داشتید ولی به موقع جهت انجام درمان مراجعه نکردید بنابراین در زمینه این مساله اختلالات خونی عروق رحم رخ داده است، در این موارد باید اول mri لگنی برای تشخیص میزان درگیری صورت گیرد و بعد روال درمانی با دارو یا جراحی انتخاب شود، پزشک چه راهکاری دادند؟
0
1401/10/20
سوال کننده
جراحی پیشنهاد دادن،اصلا فکرشم نمیکردم موجب اختلال عروقی بشه
0
1401/10/20
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به شرایط توصیه مناسبی است اما قبل جراحی با یک متخصص دیگر هم مشورت کنید و mri لگنی انجام دهید 🌷
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



574

