سلام دکترجان مهربونم خواستم سونو امروزم راببینید چطوره وضعیت نی نی ازلحاظ رشد وزن ومایع امینوتیک؟ نرماله؟ نگرانم ممنون میشم دوستان تو این هفته وزنش خوبه کمه انگاری؟براشما ها چقدر بوده چی میخوردین تا هفته های زایمان ک وزن گیريش بهتر شده ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



543
1401/10/08





