مشکلی نداره عزیزم. منم 13 هفته به حساب پریودم رفتم
میگن بهترین وقتش همون ۱۲ و ۲روزه دیرتر بری احتمال اینکه انتی رو زیاد نشون بده هست و مجبور میشه یه هزینهی زیادی واسه سلفری بدی
اخه میفته جمعه انجام نمیدن
نه عزیزم هیچ ایرادی نداره. تا 13 هفته وقت داری
من به حساب خودم 12 هفته و 2 روز بودم
رفتم آنتی گفت 12 هفته و 4 روزی
من ۱۲ هفته و ۶ رفتم برا
شما ک میخوایی ۱ روز تاخیر کنی ک خبری نیس تا ۱۳ و ۶ میگن جا داره ۱۲ و ۴ ک خیلی ام خوبه
تازه من طبق بارداری ۱۲ و ۶ بود طبق پریودی ۱۳ هفته و ۳ رور میشد
سلام
من ۱۲ هفته و ۵ روز رفتم😊
شکر خدا مشکلی نبود
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌸
موردی ندارد اما بیشتر به تاخیر نیندازید 🌹