با سلام خدمت خانم دکتر اوما
من دیشب سردرد داشتم یکم شدید بود فقط هم نوار پیشانی ویکم چشمها
از صبحم سردرد دارم اما ن ب نسب وشدت دیشب
چون تو یک آزمایشم ریسک پره اکلامپسی داشتم امکان داره از فشار خونم باشه؟
و باید کی احساس خطر کنم و به دکتر مراجعه کنم؟
خودم احتمال میدم بخاطر بد خوابی یا سرماخوردن باشه
چون ساعت خوابم بهم ریخته و دوروز پیش هم نصف شب احساس سرمای شدید داشتم اماخداروشکر علائمی از سرماخوردگی ندارم
پرسش (1401/10/08):
سردرد در ناحیه پیشانی آیا مشکل ساز هست؟
692
41
1401/10/08
سوال کننده
0
1401/10/08
فاطمه 👩👧❤
شاید سینوسات سرما خورده
0
1401/10/08
فاطمه 👩👧❤
فشارت رو حتما چک کن اگه بالا بود برو دکتر
0
1401/10/08
سوال کننده
فشارم هیچ زمانی بالا نیس همیشه نرماله
0
1401/10/08
سوال کننده
حتی زمانی ک دکتر بهم گفت ریسک پره اکلامپسی داری
0
1401/10/08
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
امروز جهت کنترل مجدد فشارخون و دفع پروتئین در ادرار مراجعه کنید، بعد میتوانید یک استامينوفن ساده بخورید و استراحت کنید تا نتیجه آزمایشات مشخص شود به بیمارستان مراجعه کنید تا جواب آزمایش اورژانسی حاضر شود 🌹
امروز جهت کنترل مجدد فشارخون و دفع پروتئین در ادرار مراجعه کنید، بعد میتوانید یک استامينوفن ساده بخورید و استراحت کنید تا نتیجه آزمایشات مشخص شود به بیمارستان مراجعه کنید تا جواب آزمایش اورژانسی حاضر شود 🌹
0
1401/10/08
سوال کننده
یعنی برم آزمایش بدم؟
0
1401/10/08
سوال کننده
چه آزمایشی؟
0
1401/10/08
پزشک اوما
جان دلم نام آزمایش را نوشتم، دفع پروتئین در ادرار ، فشار خون هم کنترل شود
0
1401/10/08
سوال کننده
ممنونم
با آزمایشگاه تماس گرفتم گفتن باید حتما با نسخه پزشک بیای
مشکل نداره شنبه برم بدم؟
آیا ازنظر مواد غذایی میتونم چیزی بخورم ک کنترل کنم؟
با آزمایشگاه تماس گرفتم گفتن باید حتما با نسخه پزشک بیای
مشکل نداره شنبه برم بدم؟
آیا ازنظر مواد غذایی میتونم چیزی بخورم ک کنترل کنم؟
0
1401/10/08
بانو آسو .
نوشتن ک اورژانسی
برو اورژانس بگو دکترش برات اورژانسی بنویسه فشار خونتم سریع چک کن
سردرد پیشانی اکثرا واسه فشار بالاست یا فشار عصبی
برو اورژانس بگو دکترش برات اورژانسی بنویسه فشار خونتم سریع چک کن
سردرد پیشانی اکثرا واسه فشار بالاست یا فشار عصبی
0
1401/10/08
پزشک اوما
عزیزم چنین چیزی وجود ندارد وقتی شما به بیمارستان مراجعه کنید همان زمان در بخش اورژانس زایمان هم فشار خون کنترل میشود هم اگر برحسب شرایط شما لازم بدانند آزمایش انجام می شود نیازی نیست با آزمایشگاه تماس بگیرید و تا وقتی من سطح فشار شما را ندانم هیچ کاری نمیتوان کرد شما باید به بیمارستان مراجعه کنید
0
1401/10/09
سوال کننده
ممنونم ازتون خانم دکتر
0
1401/10/09
سوال کننده
فقط چون توشهر ما اورژانس زنان اصلا علم ندارن من باید تافردا صبر کنم برم مطب پزشک خودم
اما سردرد دیگ ندارم امکان داره اون سر درد از بی خوابی یا سرماخودگی باشع؟
اما سردرد دیگ ندارم امکان داره اون سر درد از بی خوابی یا سرماخودگی باشع؟
0
1401/10/09
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم، بله بی خوابی و سرماخوردگی هم میتوانند دخیل باشند اما یادتان باشد یک چک فشارخون به علم خاصی نیاز ندارد که نخواهید مراجعه کنید. گاهی همین تعلل و دست دست کردن ها در طی بارداری در صورت بالا بودن فشار خون ممکن است بهای سنگینی همچون خدای نکرده از دست رفتن حیات جنین را در پی داشته باشد و واقعا این همه تعلل برای اندازه گیری یک فشار خون ساده را درک نمیکنم، اگر حالتان خوب است موردی نیست 🌹
0
1401/10/09
سوال کننده
ممنونم حتما مراجعه میکنم
چون خاطره خوبی از اورژانس نداشتم گفتم شنبه برم دکتر متخصص خودم
اینجا بدون اجازه اولین کار معاینه میکنن و این مورد خیلی تو شهر ماشایع هست وگرنه خودمم نگرانم
ممنونم خانم دکتر عزیز.
چون خاطره خوبی از اورژانس نداشتم گفتم شنبه برم دکتر متخصص خودم
اینجا بدون اجازه اولین کار معاینه میکنن و این مورد خیلی تو شهر ماشایع هست وگرنه خودمم نگرانم
ممنونم خانم دکتر عزیز.
0
1401/10/09
پزشک اوما
جان دلم اجازه معاینه ندهید هیچ نیازی به معاینه نیست شما به بخش عادی اورژانس مراجعه کنید بگویید فشار خون کنترل شود اگر سردرد ندارید تا. فردا موردی نیست
1
1401/10/09
سوال کننده
ممنونم از لطفتون خانم دکتر
1
1401/10/09
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 🌸🌺🌸
1
1401/10/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/10/11
سوال کننده
خانم دکتر عزیزمن آزمایشاتم رو دادم جوابش رو توهمین تایپیک ازتون بپرسم یا تاپیک جدابزنم؟
1
1401/10/11
پزشک اوما
سلام نازنینم
در همین جا ارسال کنید تا ببینم
در همین جا ارسال کنید تا ببینم
0
1401/10/13
سوال کننده

0
1401/10/13
سوال کننده
خانم دکتر عزیز این جواب آزمایشم هست میشه لطفا چک کنید
0
1401/10/13
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
خداروشکر دفع پروتئین در ادرار ندارید ، فقط قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تميز کرده و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟
خداروشکر دفع پروتئین در ادرار ندارید ، فقط قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تميز کرده و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟
0
1401/10/14
سوال کننده
ممنونم
نه اینکارو انجام ندادم چطور؟
نه اینکارو انجام ندادم چطور؟
0
1401/10/14
پزشک اوما
چون مشکوک به عفونت ادراری هستید ولی مشخص نیست آلودگی محیطی است یا واقعا عفونت دارید، مشکلات ادراری ندارید؟
0
1401/10/14
سوال کننده
دکتر خودم تا۱۷نیستن اگ مورد اورژانسی و خطرناکه یه ویزیت با یه متخصص دیگه برم
0
1401/10/14
سوال کننده
ن اگرمنظورتون درد تو زمان ادرار هست ندارم فقط پهلوی چپم تا مثانه یه خط تیرمیکشه گاهی که چون ب شیاف اکتوژست قبلا دلپیچه میگرفتم حدس زدم از شیافم باشه فعلا شیاف پروژست میزنم دوشب ک شیاف پرو ژست نزاشتم هم سردرد ندارم هم پهلو درد نداشتم
یه باد دور لگنم میچرخه از زمانی ک درد پهلوم شروع شده
اماهمونطور ک توضیح دادم شبهایی ک شیاف نزاشتم اثری از این علائم نیس
یه باد دور لگنم میچرخه از زمانی ک درد پهلوم شروع شده
اماهمونطور ک توضیح دادم شبهایی ک شیاف نزاشتم اثری از این علائم نیس
0
1401/10/14
پزشک اوما
مورد اورژانسی نیست ، سفکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید و سپس یک هفته بعد از اتمام درمان آزمایش ادرار تکرار شود 🌹
1
1401/10/14
سوال کننده
بله ممنونم از شما خانم دکتر عزیز
1
1401/10/14
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من💗💗
1
1401/10/14
پزشک اوما
stk: |~|11|~|150
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




