دخترم جمعه اون هفته مریض شد از شنبه دکتر آزیرو داد هنوز سرفه هاش خوب نشده سرفه های خلط دار از دیشب دار ادرارش کم میشه
0
1401/10/08
سوال کننده
دکتر اوما
0
1401/10/08
سوال کننده
دختر م به دکتر مراجعه کردم کوآموکسی کلاو۲۲۸فارمنتین هر ۱۲ساعت ۵ سی سی و سیتریزن هر ۱۲ ساعت ۱.۵ سی سی و قرص اکتولوکاست ۵ داد نصف هر شب ای شود داده شود
0
1401/10/08
سوال کننده
عوارض قرص زیاد و اینوه برای کودکان اومدم نت خوندم
1
1401/10/08
پزشک اوما
سلام مامان جان
طی 24 ساعت دلبندتان چند بار دفع ادرار دارد؟
من متوجه جمله آخرتان نشدم جان دل
طی 24 ساعت دلبندتان چند بار دفع ادرار دارد؟
من متوجه جمله آخرتان نشدم جان دل
0
1401/10/08
سوال کننده
سلامخسته نباشید
0
1401/10/08
سوال کننده
دفع ادرارش از بعد ازظهر خوب شد جدا از شیرم بهش شیر خشک هم دادم
0
1401/10/08
سوال کننده
قرصی ک به دخترم داد عوارض ندار و اینکه نوزاد
0
1401/10/08
سوال کننده
متاسفانه شهرستان تنکابن دکترای خوبی نیست
1
1401/10/08
پزشک اوما
زنده باشید 💗
جان دلم، هیچ کدام موردی ندارند اما فعلا برای شروع قرص اکتولوکاست دست نگه دارید و به جای آن پلارژین بدهید اگر بهتر نشد آنگاه شروع کنید
جان دلم، هیچ کدام موردی ندارند اما فعلا برای شروع قرص اکتولوکاست دست نگه دارید و به جای آن پلارژین بدهید اگر بهتر نشد آنگاه شروع کنید
0
1401/10/09
سوال کننده
اولین داروی ک دادم پلارژین بود از چهارشنبه قبل تا شنبه شننبه آزبرو ۱۰۰ دادم تا دیروز صبح ک اصلا خوب نشد از دیشب داروهای جدید البته دکتر گفت از اسپری سالبتومال هر ۶ساعت دو پاف استفاده کن سریع قبلم داد اینم گفت آلرژی دار سریع میزنه به سینش مگه آلرژیه اینجور نشخیص میدن
0
1401/10/09
سوال کننده
سرفه های خلط دار خیلی زیاد که اشک از چشمش در میاد اما دریغ از خلط
0
1401/10/09
پزشک اوما
جان دلم نگران نباشید نمیتوان گفت آلرژی دارد مجموعا روند درمان بیماری جدبد تنفسی رایج کمی سخت و زمانبر است سالبوتامول را حتما استفاده کنید، گفتند قرص اکتولوکاست را چطور بدهید؟
0
1401/10/09
سوال کننده
نصف قرص در آب حل شود هر شب
0
1401/10/09
سوال کننده
من در ۳ سی سی اب حل میکنم
0
1401/10/09
سوال کننده
اگه تو پبامام ببینیم این مدت همش ازتون پرسیدم چون دو فرزند دارم پسر کوچیک به دخترم میده از روزی ک دخترم به دنیا اومد تا الان هر ماه مریضه
0
1401/10/09
سوال کننده
همچنین پسر م ک از مرداد ک کرونا گرفت بعد یکماه از مهر همش مریضه تاز خوب شد که این هفته ازمایش دادم
0
1401/10/09
پزشک اوما
جان دلم به گل پسرتان مکمل میدهید ؟
0
1401/10/10
سوال کننده
یه دور دادم اما اصلا جفا نکرد حتی زیتک هم دادم
1
1401/10/10
پزشک اوما
ایمونیس را برای فرزند بزرگترتان اینبار شروع کنید خیلی کمک کننده هست، یک مراجعه به متخصص آسم و آلرژی اطفال هم داشته باشید 🌹
0
1401/10/10
سوال کننده
آسم آلرژی برای دخترم دکتری ک میبرم دکتر آسم و آلرزی هم هست متاسفانه یه دکتر عفونی آسم داریم ک مشکل قلبی دار و اینکه نزدیکترین به من رشت ک هوا گرم شد میبرمش
0
1401/10/10
پزشک اوما
درک میکنم عزیزدلم انشالله همان زمان پیگیری کنید، برای دلبند بزرگترتان ایمونیس برای یک دوره امتحان شود ❤️
0
1401/10/11
سوال کننده
الان ک رفتم دیدم ماه از آخر مهر بهش شربت یه دور دادم
1
1401/10/11
پزشک اوما
عزیزم پس چاره. ای جز فعلا مراقبت بیشتر و محدودیت رفت و آمدها نیست خصوصا که به زودی موج جدید کرونا درراه هست
1
1401/10/12
سوال کننده
ممنون از راهنماییتون
1
1401/10/12
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️❤️
1
1401/10/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



519

