سلام دکتر جان من ازدیروز عصر ترشح غلیظ کرمی رنگ داشتم دیشب تا الان ابکی شده وی کم کشسانی رو داره نگران شدم ایا از عفونته واژینال هست یا کیسه اب اخه من از اول بارداری تا الان ترشح نداشتم قرص سفکسیم هم برا عفونت مصرف میکنم ولی خب قبل قرص هم ترشح نداشتم از دیروز اینجورشدم دوستان کسی اینجوریه؟؟؟ امروز وقت سونو دارم ایا معلومه داخل سونو که کیسه سالم هس؟ ؟
0
1401/10/08
الهام الییی
شبیه لک هستش؟
0
1401/10/08
الهام الییی
مثل قبل پریود که ادم لکه بینی میبینه
0
1401/10/08
zahra kh
من که کیسه ابم نشتی داشت تکون که میخوردم حس میکردم ازم آب خارج میشه
0
1401/10/08
zahra kh
ی نوار بهداشتی بذار اگر ترشح ازش رد شه احتمالأ کیسه آب باشه ولی اگر روی نوار بمونه قطعا ترشح هست و به کیسه آب ربطی نداره
0
1401/10/08
zahra kh
البته این تجربه شخصی خودم هست باز نظر دکتر ببینیم چیه
0
1401/10/08
مهسا مامان مرسا و هلسا f
چند مدت موندی اونجوری منم نشتی دارم میترسم بچه تو خشکی بمونه مایغات میخورم همش
0
1401/10/08
سوال کننده
نه ی کم حالت چسبناک داره کمه
0
1401/10/08
سوال کننده
ولی خب میگم ک دیروز غلیظ بود امروز ابکی وشل شده میخوام بدونم ترشحات واژیناله؟
0
1401/10/08
سوال کننده
من اب دور بچه تو هفته۳۳ زیاد بود میترسم ازون باشه
0
1401/10/08
سوال کننده
اگه نشتی باشه دم دقه خیس هسی؟
0
1401/10/08
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
آنچه شما می گویید صرفا به ترشحات طبیعی واژینال شباهت دارد الان شرایط چطور است؟
آنچه شما می گویید صرفا به ترشحات طبیعی واژینال شباهت دارد الان شرایط چطور است؟
0
1401/10/08
سوال کننده
سلام دکترجان ابکی ولی چسبناکه ی کم هاله های پنیری بود ولی باز ابکی وخارج ک میشه متوجه میشم وکرم هس ایا طبیعیه؟ سونو دادم گفتن مایع امینوتبک ۲۵ هس عکس بفرستم ببنید؟
0
1401/10/08
سوال کننده

0
1401/10/08
سوال کننده

0
1401/10/08
پزشک اوما
سلام مجدد جانم
سطح قند خون بالا نبوده ؟ آخرین بار کی چک شده؟
سطح قند خون بالا نبوده ؟ آخرین بار کی چک شده؟
0
1401/10/08
سوال کننده
دو روز بیش قند ناشتا ودوساعته وقند سه ماهه وازمایش ادرار که شنبه جوابش اماده میشه
0
1401/10/08
سوال کننده
توخونه هم مرتب چک میکنم ۸۶ نهایتش۹۵
0
1401/10/08
پزشک اوما
عزیزم سطح مایع آمنیوتیک مقداری افزایش یافته است، حرکات ناگهانی نداشته باشید و. دخول هم ممنوع است، از ترشحات میتوانید عکس بگیرید تا ببینم ؟
0
1401/10/08
سوال کننده
اره میفرستم
0
1401/10/08
سوال کننده
اره دکتر جان همه رو رعایت میکنم فقط ی سوال اب خوردنم کم کردم ولی عطش دارم تاثیر داره چیا رو باید رعایت کنم ک حداقل این دوهفته اخر بالاترازین حد نره ممنون
0
1401/10/08
سوال کننده
میشه دکتر جان تا اول هفته ۳۸ نگه دارم نی نی رو یا باید زودتر عمل سزارین انجام بشه؟؟
0
1401/10/08
پزشک اوما
جان دلم مصرف قندیجات و نوشابه و شیرینی و شکر را به صفر برسانید، برنج و خوراکی های نشاستهای مانند مانند ماکارونی نیز به حداقل برسد، عکس را هم ارسال کنید تا ببینم
در مورد زمان زایمان اجازه دهید اول در مورد ترشحات به نتیجه برسیم
در مورد زمان زایمان اجازه دهید اول در مورد ترشحات به نتیجه برسیم
0
1401/10/08
سوال کننده

0
1401/10/08
سوال کننده
دکترجان باعرض پوزش به صورت هاله زرد رنگ روی نوار مونده به عمق نوارنفوذ نکرده
0
1401/10/08
سوال کننده

0
1401/10/08
سوال کننده
من اصلا اهل شیرینیجات نبودم تابحال فقط شیر ماجان که غلیظ بود خوردم ک بعدش رفتم سونو دیدم اب دورش زیاد شده اونم قط کردم برنج هم کم میخورم ماکارونی اصلا ولی بازم چشم این هفته ها برنج هم نمیخورم ایا مایعات مثل اب هم باید کم بخورم؟
0
1401/10/09
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان مهربان ، خیر نیاری به کاهش مصرف آب نیست در حد متعادل مایعات بخورید و تحت نظر باشید. خ عزیزم بیشتر به ترشح شباهت دارد اما جهت اطمینان اگر تا فردا ادامه داشت تست آمنیوشور هم انجام گردد
0
1401/10/09
پزشک اوما
جان دلم طبق سونوگرافی روند وزن گیری دلبندتان باید بهتر شود برنج را کم کنید اما در بیشتر وعده ها انواع گوشت های کبابی مصرف شود. روزانه حداقل یک مشت آجیل خام، قارچ کبابی و روزی یک تخم مرغ حتما بخورید. حبوبات نیز بیشتر مصرف شود.
1
1401/10/09
سوال کننده
سپاس دکتر جان
0
1401/10/09
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️
0
1401/10/09
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
0
1401/10/11
سوال کننده
دکتر جان ازمایش دادم قند ناشتا۷۵ دوساعته ۸۰
0
1401/10/11
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم ❤️
بنابراین فقط نکاتی که گفتم را رعایت کنید و هفته ای یک نوبت سونوگرافی بیوفیزیکال پروفایل انجام دهید 🌹
بنابراین فقط نکاتی که گفتم را رعایت کنید و هفته ای یک نوبت سونوگرافی بیوفیزیکال پروفایل انجام دهید 🌹
0
1401/10/11
سوال کننده
حرکاتش هم خوبه دکتر واسه ۲۴ ام این ماه وقت عمل سزارین داده دکتر جان
0
1401/10/11
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم، مراقبت کنید، بدلیل حجم مایع آمنیوتیک ولی بیوفیزیکال تست به همراه nst را بهتر است هفتگی انجام دهید
1
1401/10/12
سوال کننده
ممنونم دکتر جانم
0
1401/10/12
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌹🌹
0
1401/10/12
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



960

