دکتر جان.سلام وقتتون بخیر.من بارداری خارج رحمی داشتم که لاپاراسکوپی کردم و لوله حفظ شد.در زمان عمل بتا ۴۰۰۰ بوددو هفته بعد از عمل بنا ۱۹۸ و دوباره دو هفته بعد ۶۲۸ شده.چرا افزایش داشته. خیلی نگرانم.خونریزی هم ندارم.
0
1401/10/07
سوال کننده
خانم دکتر مگه باعمل مشکل حل نمیشه؟پس چرا اینطوری شدم؟بتا و سونوگرافی واژینال رو فردا تکرار کنم ؟آخه آنروز بتا دادم ۶۲۸ بود
0
1401/10/07
سوال کننده
امروز بتا ۶۲۸ بود
0
1401/10/08
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر 💗
حتما سونوگرافی واژینال فردا بدهید احتمالا عمل لاپاروسکوپی کاملا موفقیت آمیز نبوده است البته این نتیجه گیری در صورتی صحیح است که هر دو تست بتا در یک آزمایشگاه انجام شده باشد
وقتتون بخیر 💗
حتما سونوگرافی واژینال فردا بدهید احتمالا عمل لاپاروسکوپی کاملا موفقیت آمیز نبوده است البته این نتیجه گیری در صورتی صحیح است که هر دو تست بتا در یک آزمایشگاه انجام شده باشد
0
1401/10/08
پزشک اوما
نتیجه سونوگرافی را ارسال کنید
0
1401/10/08
سوال کننده
دکترجان سونو واژینال امروز انجام دادم
0
1401/10/08
سوال کننده

0
1401/10/08
پزشک اوما
سونوگرافی قبل از لاپاروسکوپی را هم دارید؟
0
1401/10/08
سوال کننده

0
1401/10/08
پزشک اوما
عزیزم هر دو بتا یکجا انجام شده؟
0
1401/10/08
سوال کننده
بله
0
1401/10/08
سوال کننده
و اینکه لوله سمت راستم لاپاراسکوپی شد.بع علت جراحی آپاندیس قبلی در کودکی به لوله راستم چسبندگی داده بود.
0
1401/10/08
سوال کننده
دکتر گفت لوله چپم هم مشکلی نداشت
0
1401/10/08
سوال کننده
ببخشید شما این مورد رو داشتین که بعد از لاپاراسکوپی بقایا وجود داشته باشه. و احتیاج به کورتاژ باشه؟
0
1401/10/09
پزشک اوما
بله جانم چنین مواردی داشتیم، من توصیه میکنم بتا را شنبه در همان آزمایشگاه قبلی تکرار کنید اگر خطایی هست شناسایی شود چون در سونوگرافی شرایط خوب است
0
1401/10/10
سوال کننده
سلام مجدد دکتر جان..من امروز دوباره سونو واژینال جای دیگه دادم که نتیجه اش مثل قبل بود و خبری از بقایا و epنبود و خوب بود.
0
1401/10/10
سوال کننده
امروز آزمایش بتا دادم و از ۶۵۰ به ۴۵۰ رسیده بود.
0
1401/10/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
خداروشکر که بتا روند کاهشی داشته ، فعلا هر 6 روز بتا را به شکل تیتر تکرار کنید تا وقتی که به دو بتای صفر با فاصله یک هفته دست پیدا کنیم، بعد لاپاروسکوپی پاتولوژی نمونه انجام شده ؟
خداروشکر که بتا روند کاهشی داشته ، فعلا هر 6 روز بتا را به شکل تیتر تکرار کنید تا وقتی که به دو بتای صفر با فاصله یک هفته دست پیدا کنیم، بعد لاپاروسکوپی پاتولوژی نمونه انجام شده ؟
0
1401/10/10
سوال کننده
چشم حتما.بله برای خودتون هم فرستادم مشکلی نداشت
0
1401/10/10
سوال کننده

0
1401/10/10
سوال کننده
ممنون که اینقدر خوب راهنمایی میکنین.من خارج رحمی رو از راهنمایی های شما گذروندم....
0
1401/10/11
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا گل من، بله الان یادم آمد، ترنم جانم بعد این فقط در همین تاپیک گزارش بتاها را به من بدهید تا من شرایط شما را فراموش نکنم، بتای بعدی حتما تکرار شود ، شرایط فعلی باثبات است اما باید روند تان را پایش کنیم من منتظر نتیجه بتای بعدی هستم
0
1401/10/11
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدلم. خداروشکر که توانسته ام برایتان مفید باشم جان دل و انشالله خیلی زود اینبار تا پایان مسیر یک بارداری موفق در کنار هم باشیم 💗💗
0
1401/10/26
سوال کننده
سلام مجدد.وقتتون بخیر.من خارج رحمی عمل لاپاراسکوپی کردم و بعداز عمل بتا افت و خیز داشت و حالا به ۱۲ رسیده .چون در سونوگرافی کیست هم داشتم دکترم گفت تا بتا پایین نیاد قرص نمیدم.الان که از ۴۰۰ به ۱۲ رسیده میتونم قرص ال دی برای کیست هام بخورم؟
0
1401/10/26
سوال کننده

0
1401/10/26
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
وقتتون بخیر ❤️
خیر تا وقتی دو بتای منفی با فاصله یک هفته از هم نداشته باشید نباید شروع کنید
وقتتون بخیر ❤️
خیر تا وقتی دو بتای منفی با فاصله یک هفته از هم نداشته باشید نباید شروع کنید
0
1401/10/27
سوال کننده
باشه حتما آخه میترسم بزرگتر بشن
0
1401/10/27
پزشک اوما
مساله بتا مهم تر است جان دل، بابت کیست فقط کار سنگین نکنید، دخول عمیق نداشته باشید، وسیله سنگین بلند نکنید د چرخش ناگهانی انجام ندهید
1
1401/10/27
سوال کننده
تشکر❤
0
1401/10/27
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم ❤️
0
1401/10/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- بی بی چک مثبت آزمایش بتا ۳
- بچه ها ببخشید من رفتم آزمایش دادم رنج منفی آزمایشگاه 0.5 تا 5 بود ولی بتای من ۱۲ بود ینی با وجود هاله ی بی بی چک من باردارم
- ۵ روز قبل از موعدم بتام ۱۲ بود ۴۸ ساعت بعدش بتام شد ۲۰
- بتام اومد پایین امروز😢😢😢😢😭😭😭😭
- کسی بوده روز موعدش آزمایش خونش منفی باشه ولی بعدش مثبت شه؟
- تفسیر آزمایش بتا بعد از کورتاژ
- بتا ۵۰۰۰ در هفته پنجم بارداری
- زدن آمپول بتا(ریه) در ۳۳ هفته
- امپول بتامتازون در بارداری
- پریود نمیشم، آز منفی



2135

